„Volvo Cars“ pirkimo sandorį užbaigusios Kinijos kompanijos „Zhejiang Geely Holding Group“ vadovas Li Shufu ateityje tikisi privilioti BMW 7-os serijos ir „Mercedes-Benz“ S klasės pirkėjų, rašo „Financial Times“.
Pirmadienį kinai tapo visateisiais „Volvo“ šeimininkais, o Švedijos automobilių gamintoją pardavęs „Ford“ koncernas iki metų galo gaus 1,8 mlrd. JAV dolerių. „Ford“ įsigijo „Volvo“ už 6,5 mlrd. JAV dolerių 1999 m. „Geely“ patvirtino, kad nuo šiol „Volvo Cars“ vadovaus buvęs „Volkswagen Group of America“ vadovas Stefanas Jacoby.
Kompanijos „Geely“ pagrindinis akcininkas Li Shufu užims „Volvo“ tarybos pirmininko pareigas. Iki šiol „Volvo“ vadovavęs Stephenas Odellis tapo „Ford of Europe“ vadovu.
Šiuo sandoriu „Ford“ ir „Volvo“ bendradarbiavimas nenutrūksta. „Ford“ ir toliau švedams teiks variklius bei kitokius komponentus. „Volvo“ yra puikus prekės ženklas su stipria produktų linija ir po modernizavimo jau tapo pelninga kompanija“, – pasakojo „Ford“ vadovas Alanas Mulally.
„Mes džiaugiamės „Volvo“ pardavimu, nes mums tai padės susikoncentruoti ties „One Ford“ planu, kuriuo norime klientams pasiūlyti geriausius automobilius su „Ford“ ženkleliu“, – pridūrė „Ford“ vadovas.
Šis pardavimas – baigiamoji „Ford“ strategijos atsikratyti prabangių europietiškų markių dalis. 2007 m. parduotas Aston Martin, 2008-ais – Indijos grupė Tata įsigijo Land Rover ir Jaguar.
Kokie gi naujųjų „Volvo“ savininkų planai? „Mes jau dabar konkuruojame su BMW, „Audi“ ir „Mercedes-Benz“, tačiau neturime nieko, kas galėtų varžytis su BMW 7-a serija ir „Mercedes-Benz“ S klase. Turime užpildyti šią nišą“, – apie ateities planus sakė L.Shufu.
Jo teigimu, nors „Volvo“ turėjo visas reikalingas technologijas ir galimybes gaminti didelius prabangius automobilius, tačiau „Ford“ koncernas, valdęs ir „Jaguar“ bei „Land Rover“ markes, tokia veikla užsiimti neleido.
Naujausi komentarai