"Akropolis" skelbia apie akciją, per kurią prekės kainuos iki 70 proc. pigiau, tačiau nemažos dalies parduotuvių šeimininkai apie tokią akciją nieko nežino arba joje neketina dalyvauti.
Išpardavimui - 100 milijonų
Tokią sumą nuolaidoms lapkričio 6-8 d. per vyksiančią akciją ketina skirti Kauno "Akropolio" parduotuvės. Prekybos centras praneša, kad tokia suma per Lietuvos prekybos centruose vykstančių išpardavimų istoriją bus išdalyta pirmą kartą.
Esą šią savaitę gyventojai pašto dėžutėse ras Kauno "Akropolio" laiškus, kuriuose bus specialūs prekybos centro išpardavimo čekiai. Iš viso bus išplatinta 1,3 mln. 100 litų nominalo išpardavimo čekių.
Nuo penktadienio tokius čekius pateikę pirkėjai daugiau kaip 170 parduotuvių galės įsigyti prekių su nuolaidomis, kurios sieks 70 proc.
"Nutarėme atsisakyti žodelio "iki", kuris per išpardavimus tik erzina pirkėjus. Per akciją "100 milijonų" pirkėjai gaus realių nuolaidų", - pranešime spaudai teigė Kauno "Akropolio" valdytojas Vladimiras Kononenka.
Galutinis parduotuvių sąrašas bus paskelbtas išpardavimo išvakarėse, tačiau, anot V.Kononenkos, jau dabar aišku, kad jame esą dalyvaus beveik visos Kauno "Akropolio" parduotuvės.
Neinformavo visų parduotuvių
"Kauno dienos" žurnalistai nusprendė pasidomėti, kokios parduotuvės iš tiesų ketina dalyvauti akcijoje ir kokių nuolaidų jos pasiūlys.
Paaiškėjo, kad viliojantį pranešimą Kauno "Akropolio" šeimininkai paskelbė nebaigę derinti akcijos detalių su parduotuvių vadovais. Kai kurie iš jų aiškino, kad dar svarsto, ar dalyvauti akcijoje, kiti žadėjo dalyvauti, bet negalėjo pasakyti, kokių nuolaidų pasiūlys. Treti teigė nė neketiną dalyvauti minėtoje akcijoje.
"O jie jau skelbia akcijos detales? Taigi dar niekas neaišku!" - stebėjosi parduotuvės "Lelija" pardavėja. Ji tikino dar nežinanti, ar parduotuvė dalyvaus akcijoje, esą jokios informacijos direktorius nepateikė.
Apie planuojamą akciją žurnalistams nieko negalėjo papasakoti ir "Tally Weil", "Stradivarius", "Mexx" ir kai kurių kitų parduotuvių atstovai.
Kai kurie prekybininkai užsiminė, kad dirbdami prekybos centre jie privalo derintis prie bendro ritmo, tačiau nėra įpareigoti dalyvauti visose akcijose. Todėl esą tikėtis, kad visose parduotuvėse bus didelės nuolaidos, būtų naivu.
Akcijoje dalyvauti neketina
Parduotuvės "Replay" direktorius Rimantas Morozovas piktinosi, kad prekybos centro vadovams išplatinus pranešimą apie planuojamą akciją smuko prekyba - esą likus kelioms dienoms iki akcijos, klientai nustojo pirkti, nes tikisi prekių įsigyti pigiau per akciją.
"Nepritariu tokioms akcijoms. Mes nedalyvausime", - sakė R.Morozovas.
Prekių su nuolaidomis nuo penktadienio nepavyks įsigyti ir "T-idėjos" parduotuvėje, kurios atstovė Gerda Malinauskaitė sprendimą nedalyvauti akcijoje paaiškino paprastai - neapsimoka. Esą įsigyti marškinėlių su užrašu ir šiokiadieniais galima palyginti pigiai. Marškinėliai atsieitų 20 litų, o užrašas - 10 litų.
Akcijoje nedalyvaus ir apatinio trikotažo parduotuvė "Miglė". Čia dirbanti pardavėja įsitikinusi, kad parduotuvė vis tiek išliks konkurencinga. Pastaruoju metu beveik visoms prekėms ir be akcijų taikomos nuolaidos.
"Dabar turime liemenėlių ir po 10, ir po 20 litų. Padedame moterims išsirinkti ir gražiai atrodyti", - maloniai pasakojo pardavėja.
Perka ir be nuolaidų
Gėlių salono "Orchidė" savininkė Asta Aleknavičienė tikino, kad prekybininkams ir taip sunku išsiversti, o nuolaidų akcijos - skausmingas dalykas.
"Nuomos kaina beprotiškai didelė, todėl negalime prekiauti turgaus kainomis", - priežastį, dėl kurios nedalyvaus akcijoje, nurodė A.Aleknavičienė. Esą Olandijoje, iš kur atgabenama daugiausia augalų, gėlės nėra atpigusios, todėl kalbėti apie nuolaidas sudėtinga.
Pasak parduotuvės "Vilniaus kailiai" Pardavimų vadovės Inetos Dišytės, nuo penktadienio "Akropolyje" vyksianti akcija nėra ta, kurioje norėtų dalyvauti "Vilniaus kailiai".
"Neturime jokių priekaištų, abipusiu sutarimu nusprendėme nedalyvauti. Būna akcijų, kuriose dalyvaujame, bet šioje - ne", - sakė I.Dišytė.
Ji mano, kad daugiau pirkėjų į parduotuvę atgins ne akcijos, bet šaltukas - paprastai jam suspaudus moterys skuba įsigyti šiltą kailinį drabužį.
Rengiasi nuolaidų lietui
Vis dėlto dalis parduotuvių prie akcijos prisijungė ir savaitgalį žada prekėms taikyti solidžias nuolaidas. Pavyzdžiui, "Office 1" visiems parkeriams bus taikoma 40 proc. nuolaida. Pigiau šiomis dienomis bus galima įsigyti ir knygų - "Baltų lankų" knygynas akcijoje dalyvaus, nors jo darbuotojos dar negali pasakyti, kokiems kūriniams ir kokio dydžio nuolaidos bus taikomos.
Dėl nuolaidų dydžio dar neapsisprendė ir "Elektromarkt", "Puma", "United Colors of Benetton", "Cropp Town", tačiau šių parduotuvių atstovai tikino, kad akcijoje tikrai dalyvaus. "Levi's" žada atpiginti apatinį trikotažą iki 50 proc.
"Žmonėms nuolaidų reikia, bet jos efektyvios tik tuomet, kai yra pakankamos. Pasiūlęs 3 proc. nuolaidą, mažai ką sudominsi", - įsitikinęs, parduotuvių tinklo PTA vadovas Linvydas Pilkauskas. Jis dar nėra nusprendęs, kokio dydžio nuolaidos bus taikomos PTA per akciją, bet paprašytas pasvarstyti, kokios jos galėtų būti, L.Pilkauskas sakė, kad jos sudarys mažiausiai 30 proc.
"Via Fasion" savininkė Gytė Bėkštienė žada didelių nuolaidų L dydžio drabužių pirkėjams. Esą nuolaidos sudarys nuo 20 iki 70 proc.
Per dieną Kauno "Akropolyje" apsilanko nuo 35 iki 45 tūkst. žmonių. Tikimasi, kad per akciją jų prekybos centre bus kur kas daugiau. Kauno "Akropolyje" veikia 263 operatoriai - parduotuvės, restoranai ir kavinės, laisvalaikio pramogų teikėjai ir biurai.
Naujausi komentarai