Automobilių verslui krizė nebaisi Pereiti į pagrindinį turinį

Automobilių verslui krizė nebaisi

2008-11-27 13:20
Automobilių verslui krizė nebaisi
Automobilių verslui krizė nebaisi / Diena Media nuotr.

Baltarusiai perka dyzelinius automobilius, kazachai - tik Vokietijoje pagamintus, latviai ir lenkai Kauno automobilių turguje ieško maždaug 8 metų senumo automobilių. Sprendžiant pagal parduodamų automobilių skaičių, atrodo, kad šio verslo ekonomikos krizė nepalietė, o greičiausiai parduodami apie 4 tūkst. eurų kainuojantys automobiliai.

„Visas skirtumas tas, kad ir naujų automobilių atvežimas, ir pirkimas vyksta lėčiau. Tačiau prekyba nėra apmirusi", - portalui pasakojo Kauno automobilių turgų administruojančios bendrovės „Varanas" direktorius Valentinas Naujanis.

Pasak jo, labai neplankus metas automobilių verslu užsiimantiems prekiautojams buvo šių metų pradžioje. „Sausį, vasarį, galima sakyti, prekybos išvis nebuvo. Net tie patys kazachai nesirodė turguje. Pavasarį ledai pajudėjo, ir pirkėjų, besidairančių tinkamo automobilio, radosi vis daugiau", - prisimena pašnekovas.

Dabar Kauno automobilių turguje galima pamatyti ir kazachų, ir kirgizų, ir uzbekų. „Automobilių perpardavinėtojams jie – geri klientai, nes vienu metu nuperka daugiau automobilių", - aiškino V.Naujanis.

Nuo kovo mėnesio Kauno automobilių turgavietę užplūdo lenkai, latviai, estai, baltarusiai. Todėl ir pardavėjai turėjo prisitaikyti prie naujų klientų poreikio - reikėjo pasiūlyti didesnį pasirinkimą.

„Kazachai daugiausia pirkdavo Vokietijoje gaminamus automobilius: „Volkswagen", „Mercedes", „Audi". Vienu metu jie labai ieškojo senų mersedesų - ypač populiarus modelis buvo „Mercedes 124". Esant tokiai didžiulei paklausai, šių automobilių kaina buvo užkilusi iki neregėtų aukštumų. Paskui rinkoje pasiūla ir paklausa susireguliavo, ir viskas stojo į savo vėžes", - pasakojo turgaus direktorius.

Lietuviai nenaujus automobilius veža iš Vokietijos, Prancūzijos, Belgijos, taip pat ir ne tokių tradicinių rinkų kaip Austrija, Ispanija, Italija.

„Baltarusiai - labai įdomūs pirkėjai: jei vienas automobilis pagamintas 1998 metais lapkričio mėnesį, o kitas - 1999 metais sausio mėnesį, tai baltarusis pirks antrą variantą. Tuomet pirmojo automobilio kaina nukrenta maždaug 400 eurų, ir po turgų besidairantis lietuvis jį nuperka", - automobilių verslo logiką aiškino V.Naujanis.

Kauno automobilių turgaus aikštelėse ir autovežiuose telpa 9 tūkst. automobilių. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų