Pereiti į pagrindinį turinį

Iš "Europos" dingo "Sarma" ir "Double Coffee". Laimę bandys "Cozy"

2010-09-13 14:25
Iš "Europos" dingo "Sarma" ir "Double Coffee". Laimę bandys "Cozy"
Iš "Europos" dingo "Sarma" ir "Double Coffee". Laimę bandys "Cozy" / Gedimino Bartuškos nuotr.

Buvusiose kosmetikos parduotuvės „Sarma“ patalpose prekybos centre „Europa“ duris atvers pasaulinio garso restoranas „Vapiano“, o kavos namus „Double Coffee“ pakeis kavinė „Cozy“. 

Rokiruotės – bendru sutarimu

Vilniečiams, įpratusiems apsipirkinėti didžiulėje kosmetikos parduotuvėje „Sarma“ prekybos centre „Europa“, teks pasiieškoti kitų prekybos taškų. „Sarmos“ „Europoje“ nebeliko. Ten, kur kadaise dvelkė kvepalų ir kūno priežiūros priemonių aromatai, netrukus kvepės itališku maistu.

Rugsėjo 24 d. buvusiose didžiulėse „Sarmos“ patalpose įkurtuves švęs sparčiai visame pasaulyje augantis restoranų tinklas „Vapiano“.

Jis lankytojams siūlys greitai ir šviežiai paruoštų italų virtuvės patiekalų: makaronų, picų, salotų, desertų, itališko vyno. Restorane karšto patiekalo kaina sieks 12,90 litų ir daugiau. Restorane vienu metu vaišintis galės apie 240 svečių.
Su klientais atsisveikinusią „Sarmą“ pakeitė pirmajame prekybos centro aukšte duris atvėrusi, tiems paties akcininkams kaip ir „Sarma“ priklausanti parduotuvė „Douglas“.

„Joks konfliktas nekilo, rokiruotės atliktos visų šalių bendru sutarimu. Nenoriu atskleisti derybų virtuvės, tačiau rezultatas džiugina visus: „Europoje“ turime du pasaulinio lygio operatorius. Prekybos centrui tai didžiulis privalumas“, - triumfo neslėpė prekybos centro vadovo pavaduotoja nuomos klausimais Gintarė Urnevičienė.

„Double Coffee“ atsitraukė

Rugsėjo gale „Europos“ pirmame aukšte vietoje „Double Coffee“ kavinės pradės veikti baras „Cozy“. Tikimasi, kad jis prekybos centro atmosferai suteiks dinamikos ir spalvų. Ryte klientams bus siūlomas pusryčių valgiaraštis, per pietus – dalis  patiekalų iš įprasto „Cozy“ asortimento. Vakarais „Cozy“ valdytojai puoselės pirmosios vyno taurės kultūrą su įvairiomis degustacijomis, specialiais renginiais.

„Mums labai reikia tokio restorano, nes verslo visuomenė, kuri aplink mus bazuojasi, dėl laiko stokos ar automobilių statymo problemų per pietus pamėgtų senamiesčio kavinių nepasiekia. Vieną atsiviliojome pas save“, - atviravo G.Urnevičienė.
Su „Double Coffee“, pasak jos, buvo atsisveikinta abiems šalims priimtinais būdais.

Dienraštis primena, kad ryžtingą plėtrą Lietuvoje vykdęs „Double Coffee“ tinklas, valdomas Latvijos įmonės „DC Holding“, pradėjo savo verslo Lietuvoje restruktūrizavimą. Netgi svarstoma galimybė visai pasitraukti iš Lietuvos.

Tikisi išsaugoti gerą vardą

Ar žengimas į prekybos centrą nepakenks Dominikonų gatvėje įsikūrusiam ir vilniečių pamėgtam „Cozy“ baro įvaizdžiui?
„Išgirstame tokių nuogąstavimų: „Cozy“ prekybos centre?! Tačiau tikimės, kad šis sprendimas nepakiš kojos. Tuo labiau, kad „Europos“ klientas kitoks nei „Akropolio“. O ir mes netampame tokie masiški kaip „Čili“, - svarstė „Cozy" direktorė Milda Marčiukaitytė.

„Europoje“ atsidarysiančio „Cozy“ bendraturtis Gedas Petrauskas garantavo draugišką lankytojų aptarnavimą ir europietišką virtuvę.

„Dienos pradžiai siūlysime angliškus pusryčius, vakarui – ne „prisitvoti“, bet kultūringai su kolegomis išgerti taurę vyno ar belgiško alaus bokalą. Prie to raginsime paragauti įvairaus sūrio, austrių ar krevečių. O namams parsinešti pas mus pagaminto šviežio pašteto“, – kavinės viziją pristatė G.Petrauskas. Be to, „Cozy“ žada skaniausius kruasanus mieste.

Miglotas „Sarmos“ likimas

Vienas didžiausių kosmetikos prekybos tinklų šalyje „Sarma“ jau ne pirmą kartą mažina savo valdas sostinėje. Sausį buvo uždaryta „Sarmos“ parduotuvės Gedimino prospekte.

„Dabartiniu sunkmečiu visų, taip pat ir konkurentų, parfumerijos ir kosmetikos parduotuvių koncentracija tapo per didelė. Ne paslaptis, kad ir pats Gedimino prospektas išgyvena sudėtingą laikotarpi“, - anuomet teigė parduotuves „Sarma“ valdančios bendrovės „Douglas LT“ komercijos vadovė Vilūnė Spaičė. Ji vylėsi, kad „Sarmos“ parduotuvių šiemet daugiau neteks uždaryti.
Viešumoje pasigirsta kalbų, kad, „Douglas LT“ vadovaujasi strategija, kad „Sarmos“ prekinis ženklas pamažu išnyktų, o jo vietą užimtų „Douglas“ „brandas“.

Bendrovės „Douglas LT“ pirkimų ir rinkodaros skyriaus vadovė Vesta Krungolcienė paneigė tokius gandus. Esą „Sarmos“ prekinis ženklas ir toliau bus puoselėjamas.

„Ateityje tiek „Sarma“, tiek „Douglas“ išliks ir toliau gyvuos paraleliai. Tačiau mes nuolat  reaguojame į vartotojų poreikius ir priimame sprendimus, kurie užtikrintų mūsų vystimąsi, pozicijas rinkoje bei tobulėjimą klientų akyse. Buvusi „Sarma“ parduotuvė „Europoje“ nebeatitiko pasikeitusių klientų lūkesčių, todėl nusprendėme optimizuoti veiklą“, – „Sarmos“ išnykimo priežastis grindė V.Krungolcienė. Ji tikino, kad artimiausiu metu daugiau „Sarmos“ parduotuvių Vilniuje neturėtų būti uždaryta.

Šiuo metu bendrovė „Douglas LT“ valdo 6 „Douglas“ ir 31 „Sarmos“ parduotuvę, iš kurių 7 „Sarmos“ yra Vilniuje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų