5 klaidos, kurių nevertėtų daryti perkant internetu Pereiti į pagrindinį turinį

5 klaidos, kurių nevertėtų daryti perkant internetu

2011-10-07 19:16
5 klaidos, kurių nevertėtų daryti perkant internetu
5 klaidos, kurių nevertėtų daryti perkant internetu / Shutterstock nuotr.

Nors pirkti internetu vis dar bijoma, vis daugiau gyventojų išdrįsta užsisakyti prekes virtualiose parduotuvėse. Tačiau toks apsipirkimo būdas gali sukelti daugiau galvos skausmo nei džiaugsmo.

Internetinis portalas mint.com siūlo susipažinti su 5 klaidomis, kurias dažnai daro internetu perkantys gyventojai.

Daikto nusipirkimas du kartus

Tai viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų perkant internetu. Baigiant pirkimo procedūra neretai interneto vartotojas neišlaukia, kol pasikraus pirkimą patvirtinantis puslapis ir kelis kartus spaudžia „pirkti“ mygtuką.Jei paspaudėte mygtuką „pirkti“, didžiausia tikimybė, kad jūsų pirkimas įvyko, net jei kompiuterio lange pasirodo užrašas „404 error“.

Čekio netikrinimas

Net patys atsargiausi interneto pirkėjai kartais pamiršta pasitikrinti elektroninį paštą, į kurį nusiunčiamas pirkimo čekis. Nepasitikrinus čekio galima padaryti prieš tai aprašytą klaidą. Be to, negavus elektroninio pašto su pirkimo čekiu, liekate be įrodymo, kad kažką pirkote.

Neatnaujinami duomenys

Pakeitę gyvenamą vietą nepamirškite atnaujinti duomenų ir internetinėse parduotuvėse. Tikriausiai, niekas nenorėtų, kad internetu pirkti apatiniai patektų į svetimų žmonių namus.

Problemų sprendimas telefonu

Bandant spręsti internetu kilusias problemas geriausia užmiršti telefoną. Nors įmonės dažniausiai įrašo pokalbius su klientais, asmeniškai pirkėjui nelieka jokių įrodymų apie buvusį pokalbį. Patariama, dėl interneto pirkinių kilusias problemas bandyti spręsti rašant elektroninius laiškus.

Skirtumo nejautimas tarp internetinio ir paprasto pirkimo

Internetinės prekės dažnai yra pigesnės nei perkamos parduotuvėse, tačiau  neretai kyla sunkumų norint grąžinti internete perkamą prekę. Taip pat reikia nepamiršti, kad internetinės paslaugos ar prekės gali būti parduodamos visiškai iš kitos šalies ar net žemyno, todėl norint susisiekti dėl kilusių problemų su paslaugų ar prekių tiekėju gali kilti daug problemų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra