Tikriausiai marketingo ir kompiuterių specialistams nebereikia aiškinti kas yra "Google Analytics", nes tai bene pati populiariausia ir viena geriausių statistikos apie svetainės lankomumą surinkimo ir atvaizdavimo tarnyba internete.
Lygi šiol ji turėjo vien nemokamą versiją, kuria su šiokiais tokiais apribojimais galėjo naudoti visi: ir maži verslo atstovai, ir didžiausios bei populiariausios svetainės internete. Šįkart „Google“ pristatė mokamą, taip vadinimą, angliškai „Google Analytics Premium“.
Pagrindiniai tikslai su šia nauja „Analytics“ versija, ant kūrėjų, yra šie:
- patobulintas informacijos surinkimas, daugiau įvairių kintamųjų specifiniams poreikiams sekti
- daugiau galimybių analizuojant statistiką – įvairūs testavimai ir modeliai konversijų (angl. conversations) stebėjimui
- Pagalba diegiant ir prižiūrint tarnybos nuostatas 24/7
- Saugumo ir privatumo garantijos surenkant ir atvaizduojant informaciją
„Google“ teigia, kad naujoji versija kurta bendradarbiaujant su didžiausiais „Google Analytics“ klientais, tarp kurių galima rasti ir šiuos garsius pavadinimus: „Gucci“, „Travelocity“, „TransUnion“, „eHarmony“ ir kt.
Visa tai už vieną metinį mokestį Tačiau kaip visada su gera žinia, būna ir blogų – kol kas ši naujoji versija galima tik JAV, Kanados bei JK vartotojams.
Galite peržiūrėti vaizdo įrašą apie šią naują tarnybą:
Naujausi komentarai