Tarp verslo žmonių vyrauja nuomonė ar prietaras, kad pilnatis veikia klientus – teigiama, kad tiesiogiai bendraujantis su jais personalais tai pajaučia savo kailiu. Tą patvirtina ir mūsų gautas spaudos pranešimas iš IT sprendimų kompanijos „Baltnetos komunikacijos“, kurios specialistai teigia, kad pilnaties sindromas nėra prasimanymas.
Kalbant konkrečiau, minėtoje įmonėje per pilnatį ketvirtadaliu padaugėja nepatenkintų klientų skambučių į techninės pagalbos centrą. Tokie vartotojai dažniausiai skundžiasi dėl IT paslaugų sutrikimų, tačiau paklausti apie konkrečias problemas, jų įvardinti negali. Dalis skambinančiųjų nori su kuo nors pabendrauti, pasiskųsti juos kamuojančiomis problemomis, o ne šalinti konkrečius techninius sutrikimus. Įmonės specialistai sako tokius žmones visada mandagiai išklausantys ir paguodžiantys, tačiau kitaip padėti jiems dažniausiai negali.
Pastebima, jog per pilnatį taip pat padaugėja išsiblaškiusių klientų. Šie į techninės pagalbos centrą dažniausiai kreipiasi dėl nutrūkusio interneto ryšio ar neįsijungiančio kompiuterio. Pasitarus su konsultantu neretai paaiškėja, jog vartotojai tiesiog netyčia ištraukė interneto kabelį arba apskritai skambina ne į tą įmonę, iš kurios perka paslaugas.
UAB „Baltnetos komunikacijos“ monitoringo ir santykių su klientais departamento direktorius Sigitas Ignatovičius pasakoja:
Iki šiol pamename atvejį, kai penktadienį, tryliktąją dieną, į techninės pagalbos centrą paskambinęs klientas ėmė skųstis jau penkias naktis negalintis užmigti. Vyriškis įtarė, jog kažkas sugadino jo namuose bei biure esančią techniką, kad ši trikdytų jo poilsį. Konsultantams teko gerokai pasistengti norinti išsklaidyti kilusį nerimą.
Šis spaudos pranešimas ir straipsnis nėra atsitiktinis – juk šiandien yra pilnatis, o dar prie to ir penktadienis, trylikta diena.
Naujausi komentarai