Namai žmonėms nebėra viso labo vieta - jie tampa koncepcija, tarnaujančia įvairiems tikslams. 75 proc. pasaulio vartotojų namus laiko asmenine priebėga, kurioje gali atsipalaiduoti, 61 proc. - aplinka, kur jaučiasi saugiai, 51 proc. - šeimos susibūrimo centru ir net 36 proc. - pramogų ir pasilinksminimų erdve.
Namų "profesionalizavimas"
Pagrindinis bruožas, apjungiantis įvairių rinkų, taip pat ir buitinės technikos, tendencijas yra lankstumas. „Vartotojai nenori būti apriboti laiko ir erdvės, jie nori kokybiškų ir pilnaverčių potyrių, todėl ateities prietaisai turi ne tik suteikti kokybišką rezultatą, bet ir būti ergonomiški, paprasčiau naudojami, leidžiantys taupyti laiką bei mėgautis procesu“, - paaiškino UAB „Electrolux“ vadovas Deimantas Kirlys.
Viena iš trijų pagrindinių tendencijų - tai namų "profesionalizavimas“, kuris atsispindi augančiuose namų spa, sporto įrangos, namų kino, aukščiausią rezultatą užtikrinančios foto įrangos pardavimuose. „Profesionaliai įrangai prilygstantys daiktai šiandien yra reikšmingas statuso ženklas“, - sako D.Kirlys.
Pasak jo, aistringiausi gurmanai jau nebeapsieina be specialios vyno spintos, „Esspreso“ aparato, kepsninės, šaldytuvo, gaminančio ledukus, geriamą bei gazuotą vandenį ir panašių daiktų.
Maisto gaminimas virsta pramoga
Kita tendencija lemia, jog namai tampa pagrindine pramogų arena. Didelei daliai žmonių maisto gaminimas ir bendravimas glaudžiai susiję, kai kurie tai vertina kaip rafinuotą pramogą, suteikiančią galimybę pademonstruoti savo sugebėjimus ir sužavėti svečius.
Su tuo neabejotinai susijęs ir svetainių bei virtuvių erdvių susiliejimas bei novatoriškas baldų dizainas, leidžiantis ir matyti, ir būti matomam, ir technologijos, kurios maisto gaminimą paverčia lengvu, maloniu ir vizualiai traukiančiu potyriu.
Tenkindama šiuos vartotojų poreikius, buitinės technikos gamintojas „Electrolux“ kuria koncepcinį interaktyvų daugiafunkcinį stalą „Rendez-vous“, ant kurio stalviršio galima ir gaminti - kaitinimo vietos atsiranda ten, kur pastatomas puodas ar keptuvė, ir valgyti. Be to, novatoriški sprendimai leidžia prietaisus pakrauti be laido, o apačioje įmontuoti tai, kas reikalinga šeimininkui - orkaitę, šaldytuvą ar kitą įrangą.
Nuolat tobulinamos technologijos atpigina gamybą, o globali rinka leidžia lengviau padengti naujų produktų kūrimo sąnaudas. Visa tai sukuria prielaidas trečiajai tendencijai - „Premium“ klasės produktų populiarėjimui.
„Tai, kas seniau buvo prieinama tik daliai vartotojų, šiandien puikiai perimama viduriniajai klasei - nuo kelionių lėktuvu į egzotiškus kraštus ar dizainerių sukurtų baldų iki ITT technologijų“, - sakė „Electrolux“ vadovas.
Virtuvė valdoma pirštu
Žmonėms, turintiems nedidelius butus, „Electrolux“ jau yra sukūrusi itin kompaktiškų prietaisų liniją: skalbimo, džiovinimo, indų plovimo mašinas. Naujausia kompanijos koncepcinė idėja - kompaktiška sensorinė sieninė virtuvė „Volare“.
Ji puikiai tinka mažoms erdvėms ir minimalistiniams interjerams - nenaudojama atrodo tarsi meno kūrinys. „Volare“ valdoma prisilietimu ir intuityviais vartotojo sprendimais - pabraukus vienu pirštu, įpilama karšto vandens, dviem - esspresso. Priklausomai nuo patiekalo iškepimo lygio, keičiasi orkaitės apšvietimo spalva. Be to, atiduodant duoklę visagaliui lankstumui, reikiamus modulius pasirenka pats vartotojas.
„Besikeičianti ekonominė situacija ir pačius vartotojus verčia būti lankstesnius. Tačiau tai nereiškia, kad jie ignoruos naujus daiktus. Priešingai, vartotojai daug reiklesni nei bet kada iki šiol ir nori išsiskirti, todėl daugiausia laimės gamintojai, kurie aktyviai siūlys dar geriau žmonių poreikius atitinkančias naujoves“, - tvirtino „Electrolux“ vadovas.
Naujausi komentarai