Pereiti į pagrindinį turinį

Kur išgaravo buvęs mandagumas?

2020-04-07 09:00

Negaliu suprasti, kas atsitiko siuntinių gabenimo bendrovei "Omniva"? Dabar daug kas užsisako prekes internetu. Jas atveža ir įdeda į siuntinių dėžutes, kurios yra kiekviename mieste. Labai patogu.

Realybė: iš siuntinių gabenimo bendrovės gautos trumposios žinutės patinka ne visiems klientams – akis bado klaidos ir familiarumas.
Realybė: iš siuntinių gabenimo bendrovės gautos trumposios žinutės patinka ne visiems klientams – akis bado klaidos ir familiarumas. / Redakcijos archyvo nuotr.

Tačiau kiekvienąkart tiesiog pakerta į telefoną gauta SMS trumpoji žinutė apie jau atgabentą siuntinį. Spręskite patys iš "Omniva" atsiųstos rašliavos: "Labas, gavai siunta i pastomatas. Atsiimk su kodu..., grazink su ... Del didelio siuntu kiekio, prasome skubiai atsiimti siunta. Tavo dziaugsma saugosime iki..." (kalba netaisyta).

Kas čia dabar? Jeigu čia toks humoro jausmas, tai kokio kolūkio fermoje jis sugalvotas? Ir kodėl tekste nėra lietuviškų raidžių ir jis yra su klaidomis? Kodėl, pagaliau, į mokantį pinigus klientą kreipiamasi nemandagiai – antruoju asmeniu? Ir kokį čia mano "džiaugsmą" saugosite, familiarūs ponai iš "Omniva"?

Anksčiau "Omniva" atsiųstos žinutės būdavo kitokios: "Sveiki! Jūs gavote siuntą ... į paštomatas, siuntėjas ... Paštomato adresas: ... Jūsų durelių kodas: ... Jūs galite grąžinti siuntą patogiausiame Jums paštomate per 14 dienas po siuntos gavimo. Jūsų siuntos grąžinimo kodas yra: ... Siuntos saugojimo terminas baigsis ... Norėdami sužinoti daugiau informacijos skambinkite mums ... arba apsilankykite mūsų svetainėje – ... Dėkojame, kad naudojatės Omniva paslaugomis! Jūsų, Omniva."

Niekaip nesuprantu, kur išgaravo ankstesnis mandagumas?

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų