Įsigyjant mobilųjį viename uostamiestyje veikiančiame salone, man buvo pasiūlyta įrenginį apdrausti.
Konsultantė maloniai paaiškino, jog sudužus telefono ekranui jis bus sutvarkytas be jokių papildomų mokesčių.
Kas mėnesį papildomai už šią paslaugą reikės mokėti 3 eurus.
Įvertinus riziką ir naudą, prietaisą apdrausti sutikau.
Po dviejų mėnesių, skilus telefono ekranui, nuvykau į saloną.
Tada ir paaiškėjo, kad, pasirodo, sutartyje, kurią pasirašiau, nurodyta, jog remonto atveju teks mokėti 25 eurus.
Apie šią sąlygą sudarant sutartį salono darbuotoja nutylėjo.
Prieš pasirašydami sutartis žmonės turėtų nepasikliauti konsultantais ir viską atidžiai perskaityti.
Elija Mažeikienė
Naujausi komentarai