Pereiti į pagrindinį turinį

Telefoną apdrausti (ne)verta?

2019-04-10 09:13
DMN inf.

Noriu įspėti žmones, kad pirkdami mobiliuosius telefonus ir nusprendę juos apdrausti nuo nelaimingų atsitikimų gerai pagalvotų.

Savybės: kasdien taip reikalingas mobilusis telefonas gali pavirsti ir nemažu galvos skausmu.
Savybės: kasdien taip reikalingas mobilusis telefonas gali pavirsti ir nemažu galvos skausmu. / Evaldo Šemioto nuotr.

Įsigyjant mobilųjį viename uostamiestyje veikiančiame salone, man buvo pasiūlyta įrenginį apdrausti.

Konsultantė maloniai paaiškino, jog sudužus telefono ekranui jis bus sutvarkytas be jokių papildomų mokesčių.

Kas mėnesį papildomai už šią paslaugą reikės mokėti 3 eurus.

Įvertinus riziką ir naudą, prietaisą apdrausti sutikau.

Po dviejų mėnesių, skilus telefono ekranui, nuvykau į saloną.

Tada ir paaiškėjo, kad, pasirodo, sutartyje, kurią pasirašiau, nurodyta, jog remonto atveju teks mokėti 25 eurus.

Apie šią sąlygą sudarant sutartį salono darbuotoja nutylėjo.

Prieš pasirašydami sutartis žmonės turėtų nepasikliauti konsultantais ir viską atidžiai perskaityti.

Elija Mažeikienė

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų