Visą savaitę negalėjau susisiekti su gydytoja vien tik dėl to, kad vienoje Klaipėdos ligoninių vyksta remonto darbai. Gydytojos nurodytu metu pamėginau paskambinti į miesto centre įsikūrusią ligoninę ir susitarti su mane gydančia ginekologe.
Tačiau visą dieną skyriaus telefonas gūdžiai tylėjo.
Iš pradžių pamaniau, kad gal iš tiesų nieko nėra, o skyriaus gydytojos užsiėmusios su ligonėmis. Bet kitą dieną telefono ragelis vėl gūdžiai tylėjo, nors buvo girdėti laukimo signalas.
Paskambinau į ligoninės priimamąjį, norėdama išsiaiškinti, kada čia dirbs mane gydanti gydytoja. Priimamojo vadovas liepė man skambinti į skyrių. Nors aš jam aiškinau, kad dvi dienas niekas skyriuje nekelia ragelio, gydytojas nenorėjo patikėti, jog visas ligoninės skyrius yra likęs be telefoninio ryšio.
Tiesa, jis tarstelėjo, kad galbūt tai, ką sakau, galėtų būti tiesa, nes ligoninėje vyksta remonto darbai.
Neiškentusi trečią dieną nukulniavau į ligoninę ieškoti savo medikės. Tačiau vėl likau nieko nepešusi, gydytoja jau buvo išėjusi atostogų.
Kažin ar aš viena esu tokia, dėl nelemto telefono likusi visam mėnesiui be gydytojo konsultacijos? Ir kodėl niekas iš ligoninės nepasirūpino, kad neveikianti telefono linija bent būtų peradresuota į kurį nors kitą skyrių? Juk ligoninės turi informacijos skyrių ir registratūrą?
Naujausi komentarai