Kita vertus, dauguma kinų elektromobilių nėra labai galingi – čia juos lenkia amerikiečiai, bet ir už vandenyno, Floridoje ar Kalifornijoje, per karščius geriau turėti hibridą.
„Hibridas – tai vidaus degimo variklis ir elektros variklis su baterijomis. Įrodyta, kad jis kur kas geriau veikia esant dideliam karščiui ar šalčiui, nes per karščius veikiantis vidaus degimo variklis padeda ataušti akumuliatoriams“, – kalbėjo „Street Toyota“ vadovas Cory's Dupriestas.
Taip, vidaus degimo varikliai nėra tokie jautrūs lauko temperatūros svyravimams kaip cheminėmis reakcijomis varomi ličio akumuliatoriai.
Jiems geriausia temperatūra – apie 20 laipsnių šilumos. Jei oras įkaista gerokai virš 30 – akumuliatoriams dirbti gerokai sunkiau. Dėl karščio jie praranda iki 20 proc. talpos, o nuolat veikiantis automobilio vėsinimas dar sumažina ridą.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Tokiomis sąlygomis nerekomenduojama krauti akumuliatoriaus pačios didžiausios galios, greitai įkraunančiais įrenginiais, nes nuo didelių srovių baterijos dar labiau kaista ir trumpėja jų tarnavimo laikas, net jei modernus elektromobilis turi baterijų temperatūros reguliavimo sistemą.
Taigi, per karščius, kaip ir per šalčius, rekomenduojama elektromobilį krauti namie, atvėsinti saloną prieš atjungiant kabelį, ir kai labai karšta, geriau važinėti kuo mažiau.
Naujausi komentarai