EUIPO nuosprendis, kurį „Reuters“ pateikė „Supermac's“, atšaukė „McDonald's“ prekės ženklo registraciją Bendrijoje. Nuosprendyje teigiama, kad „McDonald's“ neįrodė, kad prekės ženklas buvo naudojamas pakankamai.
Pagal nuosprendį, galiojantį ES, kitos bendrovės, kaip ir „McDonald's“, gali naudoti „Big Mac“ pavadinimą.
Airijos „Supermac's“ atstovai džiaugėsi sprendimu ir tikino, kad bendrovė galės plėstis Jungtinėje Karalystėje ir žemyninėje Europoje. Pasak „Supermac's“, įmonė niekada neturėjo produkto „Big Mac“ pavadinimu, tačiau „McDonald's“ pateikė skundą vien dėl „Supermac's“ pavadinimo panašumo į „Big Mac“.
„Supermac's“ džiaugiasi nuosprendžiu ir sveikina „Big Mac“ prekės ženklo, galiojusio nuo 1996 m., atšaukimą“, - „Reuters“ sakė „Supermac's“ įkūrėjas Patas McDonaghas.
„Tai yra puiki pergalė verslui. Nuo šiol didesnės įmonės negalės tyčiotis iš mažesnių bendrovių“, - džiaugėsi P. McDonaghas.
„McDonald's“, parduodantis savo „Big Mac“ mėsainius visame pasaulyje, kaip prekės ženklo naudojimo įrodymą EUIPO pateikė reklaminius plakatus, pakuotes ir pardavimų ataskaitas.
Tačiau EUIPO pareiškė, kad pateiktų įrodymų nepakanka. Institucijos teigimu, reklaminiai plakatai ir pardavimų informacija neįrodo, kad „Big Mac“ pavadinimas buvo aktyviai naudojamas.
„McDonald's“ anksčiau buvo itin linkęs bylinėtis dėl prekės ženklų naudojimo ir įprastai laimėdavo bylas, tikino Konektikuto universiteto teisės profesorė Willajeanne McLean.
1993 m. „McDonald's“ laimėjo bylą teisme, kuris uždraudė odontologui Niujorke atidaryti kabinetą pavadinimu „McDental“. 2016 m. „McDonald's“ laimėjo bylą prieš Singapūro bendrovę, norėjusią užregistruoti „MacCoffee“ prekės ženklą ES.
Naujausi komentarai