Pereiti į pagrindinį turinį

Nauja seksualinė revoliucija?

2009-03-07 09:00
Nauja seksualinė revoliucija?
Nauja seksualinė revoliucija? / "Reuters" nuotr. Permainos: vienišų moterų naktų su guminiais vibratoriais, kurių pirkimą lydėjo kikenimas, era baigėsi.

Ekonomikos sunkmetis: paklausa mažėja, prekyba stoja, o apie pelną niekas nebekalba. Tačiau ir krizės laikais yra sričių, kurios puikiai gyvuoja ar net auga. Viena tokių – prabangių sekso prekių rinka. Šimtus ar net tūkstančius dolerių kainuojantys, bet elegantiški intymūs žaisliukai tampa vis populiaresni, rašo britų dienraštis "The Times".

Naujos eros pradžia

Rytas vienoje madingų Londono kavinių. Sekso reikmenų ekspertė Rachel Foux, nekreipdama dėmesio į aplinkinius, ant stalo šalia puodelio kavos išdėlioja kelis jaunoms mamos skirtus sekso žaisliukus.

"Visi tik stebisi pamatę juos. Tai ne dideli falai. Šie žaisliukai puikiai atrodo ir ne kiekviena moteris iš karto patiki, kam jie skirti," – šypsojosi mergina.

Vienišų moterų naktų su guminiais vibratoriais, kurių pirkimą lydėjo kikenimas, era baigėsi. Lūžis prasidėjo nuo vibratoriaus "Pašėlęs kiškis", kurį išpopuliarino kultinis serialas "Seksas ir miestas". Dabar sekso žaisliukai – tai sunkaus dizainerio darbo kūriniai, kuriuos draugės dovanoja viena kitai, poros – poroms ir net įteikia kaip vestuvinę dovaną.

"Jie maži, jie nuostabūs, jie mieli", – dienraščiui "The Times" gyrė naują produkciją R.Foux.

Pelnas auga kaip ant mielių

Nors visą pasaulį apėmusi ekonominė krizė, moterys ir vyrai prabangius sekso žaisliukus perka beveik urmu.

Kai kuriose Londono intymių reikmenų parduotuvėse pardavimas 2008-aisiais didėjo 30 proc. Prabangius sekso žaisliukus gaminančios Švedijos bendrovės "Lelo" prekybos augimas – 200 proc. JAV įmonės "Jimmyjane", išgarsėjusios auksu padengtu vibratoriumi "Kate Moss" už 325 JAV dolerius (apie 870 litų), pardavimas išaugo 35 proc.

Šios bendrovės užpildė moterims patrauklių prabangių sekso reikmenų nišą, ją ypač išjudino tokie serialai kaip "Seksas ir miestas" arba "Lūpdažių džiunglės". Atsirado net gamtai nekenksmingi intymūs žaisliukai, kurių galima įsigyti Londono ekologiškų produktų parduotuvėse.

Dailiosios lyties atstovės atrado savo

Londono sekso reikmenų parduotuvės "Sh!" vadovė Katherine Hoyle pasakojo, kad labai daug kas pasikeitė nuo to laiko, kai ji 1992-aisiais pradėjo verslą.

"Tuo metu vibratoriai buvo ryškių spalvų ir falo imitacija. Juos vyrai pirkdavo moterims. Bet dabar moterys perkasi pačios", – aiškino ji.

Šiuolaikinės moterys įsitikinusios, kad orgazmas yra jų teisė ir kaina ne tokia jau svarbi.

Psichoterapeutė ir "Cosmopolitan" žurnalo skilties autorė Rachel Morris tvirtina: "Sekso žaisliukai – tai ta sritis, kur noriu, kad viskas būtų idealu ir puikiai atrodytų. Tai panašu, tarkim, į puikius apatinius."

Kita intymiomis temomis rašanti apžvalgininkė Suzi Godson įsitikinusi, kad vibratoriai padeda moterims pasiekti orgazmą daug lengviau ir jų dydis visiškai nesvarbus.

Vibratorius – ne priešas

Kad sekso žaisliukai – vienišų naktų palaima, tėra tik mitas. Taip, moterys dažnai perka sau skirtus pagalbininkus, bet pastaruoju metu didėja ir poroms skirtų sekso žaisliukų, kurie pagyvina seksualinį gyvenimą, paklausa.

Seksoterapeutė Bettina Arndt paprašė konsultuojamų porų visus metus užsirašinėti savo seksualinę patirtį, o vėliau šiuos užrašus panaudojo savo knygoje "Sekso dienoraščiai". Ji padarė revoliucinę išvadą – vibratoriai nebėra vyrų priešai. Vis daugiau stipriosios lyties atstovų mano, kad tai jų pagalbininkai.

"Vyrai suprato, kad vibratoriai gali tapti mažaisiais sąjungininkais įgyvendinant kartais nelengvą užduotį – sužadinant moterį", – kalbėjo B.Arndt.

"Jimmyjane" įkūrėjas Ethanas Imbodenas taip pat pastebi didelį porų susidomėjimą prabangiais erotiniais daikčiukais, kuriuos jis arba ji dovanoja vienas kitam.

"Kalbant apie seksualumą, būtina ištirpdyti ledą", – paaiškino jis.

Verslininkas gauna daug elektroninių laiškų tiek iš vyrų, tiek iš moterų, kuriuose klausiama, ką jis rekomenduotų padovanoti parteriui ar partnerei. Tarp jo klienčių tokios įžymybės kaip erotinių šokių šokėja Dita Von Teese ir Holivudo žvaigždė Jessica Alba.

"Žmonės užsako pas mus vestuvines dovanas, pavyzdžiui, jaunajai – nedidelį platininį vibratorių su inkrustuotais deimantais (3250 dolerių), o pamergėms – mažus paauksuotus septynis vibratorius (325 doleriai)", – pasakojo jis.

Internetas – puiki išeitis

"Jimmyjane" savo produkciją parduoda tiek įprastose parduotuvėse, tiek internetu. Vis dėlto dar daug moterų drovisi pirkti intymius žaisliukus sekso parduotuvėse. Viena tokių – 37 metų filmų prodiuserė Emily.

"Žinau, kad neturėčiau gėdytis, bet nesugebu perlipti per save. Jaučiuosi nejaukiai pardavėjui paduodama savo kredito kortelę, kai perku sekso žaisliukus", – atviravo ji.

Be to, internete galima neskubėti renkantis prekę ir viską detaliai išsiaiškinti. "Sekso reikmenų juk neperkate kaip kitų produktų. Žmonės yra pažeidžiami, todėl jie nori saugaus prieglobsčio", – kalbėjo dar vienas "The Times" kalbintas sekso prekių industrijos ekspertas.

Tiesa, yra ir blogoji šios seksualinės revoliucijos pusė.

"Tai, kad sekso žaisliukai tapo mados dalimi, man kelia nerimą, – kalbėjo parduotuvės "Sh!" vadovė K.Hoyle. – Žmonės gali būti pažeidžiami, kai kalbama apie jų seksualumą, ir išties patikėti, kad tai, ką jie nusipirko, pakeis jų gyvenimą."

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų