Skrydžių saugos ekspertai stebuklu vadina faktą, jog "Turkish Airways" laineriui nukritus netoli Amsterdamo oro uosto žuvo palyginti nedaug žmonių. Vis dėlto kaltinimų oro bendrovė gali neišvengti.
"Tikras laužas, – kalbėjo Nyderlandų saugos tarybos atstovas spaudai Fredas Sandersas. – Išties nuostabu, jog tiek daug žmonių sugebėjo išeiti laukan. Kai kas vadina tai stebuklu."
Pareigūnas taip pat nurodė, kad lėktuvas tikriausiai krito labai stačiu kampu.
"Tai gali liudyti, kad jis buvo netekęs stumiamosios jėgos ir kad neveikė varikliai", – aiškino F.Sandersas.
Tuo metu televizija CNN pranešė, kad savaitę iki tragedijos Turkijos civilinės aviacijos sąjunga įspėjo bendrovę "Turkish Airways" dėl galimos nelaimės.
"Turkish Airlines" ignoruoja pagrindines skrydžių saugos sąlygas – lėktuvų priežiūrą. Bendrovės vadovybė nesupranta padarinių atleisdama darbuotojus ir šaukiasi katastrofos", – teigiama vasario 18-ąją paviešintame pranešime spaudai.
Savo veiklą plečianti ir iš Vilniaus oro uosto skraidyti siekianti bendrovė šiuos kaltinimus neigia. "Turkish Airways" tinklalapyje nurodoma, kad 2007 m. ji pirmavo tarp 27 Europos oro bendrovių asociacijai priklausančių oro vežėjų pagal skrydžių saugumą, kuris vertinamas atsižvelgiant į skrydžių vėlavimą ir visų rūšių gedimus, sutrikimus.
Laineris "Boeing 737-800", kuriuo skrido 127 keleiviai ir septyni įgulos nariai, trečiadienio rytą sudužo pažliugusiame lauke netoli oro uosto tūpimo ir kilimo tako. Pasak išsigelbėjusių keleivių, lėktuvas ūkanotą rytą iš dangaus krito kaip akmuo. Liudininkai pasakojo, kad lėktuvo uodega kliudė judrios automagistralės kelkraštį ir nučiuožė žeme, o nukritęs orlaivis suskilo į tris dalis. Prieš atsitrenkdamas į žemę lėktuvas dar kelias akimirkas sklendė, o jo uodega nukrypo žemyn. Varikliai buvo rasti maždaug už 100 m nuo korpuso.
Trys iš devynių žuvusiųjų buvo įgulos nariai. Šešių iš 86 sužeistųjų būklė vakar buvo kritinė, o 25 – rimta.
Naujausi komentarai