„Google“ priklausanti „YouTube“ 20-yje pasaulio rinkų rems organizacijas, kuriančias tvarius vaizdo įrašus. Dotacijos „leis mūsų partneriams tobulinti gebėjimus, mokyti personalą geriausios vaizdo įrašų praktikos, sustiprinti gamybos įrenginius, kurti internetinius vaizdo įrašus“, - savo pranešime vėlyvą pirmadienį teigė „YouTube“.
Griežtos kritikos dėl „melagingų naujienų“ sklaidos šiemet sulaukė interneto milžinė „Google“ ir socialinis tinklas „Facebook“, tad dabar pasaulio bendrovės stengiasi skatinti patikimą žurnalistiką.
„Patikimų žurnalistų veikla yra itin svarbi, ypač tada, kai informacijos apie naujausius įvykius ieškoma internete“, - teigė „YouTube“.
Remiantis „YouTube“ pranešimu, po įvykio reikia laiko patikrinti, kurti ir skelbti aukštos kokybės vaizdo įrašus.
„Žurnalistai dažnai pirmiausia rašo straipsnius, kad perteiktų naujienas, o ne kuria vaizdo įrašus. Dėl šios priežasties „YouTube“ Jungtinėse Valstijose pasiūlys trumpas straipsnių peržiūras, kurias bus galima rasti paieškose. Tai susies straipsnį su aprašomu įvykiu ir primins, kaip sparčiai keičiasi naujienos“, - pabrėžė „YouTube“.
Be to, „YouTube“ ketina kovoti su iššūkiais tam, kad naujienos būtų patikimos ir aukščiausios kokybės. Pirmieji programos partneriai bus „Vox Media“, „Jovem Pan“ ir „India Today“.
Naujausi komentarai