17.07 val. – būtent šiuo metu, kai lenktynių lyderiai jau įveikė 188 ratus, įpusėjo šeštadienio vidurdienį startavusios 1000 km lenktynės.
Po rekonstrukcijos pasikeitus trasos vieno rato ilgiui, kuris nuo 2994 metrų sutrumpėjo iki 2682, lenktynininkams iki finišo teks sukarti ne 334 ratus, kaip kad būdavo anksčiau, o visus 373, sudarančius būtent 1000 km distanciją.
Savotišką tarpinį finišą pirmoji kirto Belgijos „Mojo Lounge Racing By JR Motorsport“ komanda, kurios vyrai vairuoja „BMW M4 Silhoutte“ automobilį.
Tačiau ar šis trapios persvaros rezervas garantuos jai dienos herojų titulą, pasakyti negali niekas. Ir ne vien dėl to, kad lyderių įgyta persvara gana trapi – nepilnas ratas.
Šiemet į jubiliejines, 15-ąsias 1000 km lenktynės susirinko labai daug pajėgių, lygiaverčių varžovų, todėl jų scenarijus sunkiai įspėjamas nuo pat pirmųjų metrų. Būta ir smulkių avarijų, ir apmaudo dėl varžovų neatidos, ir net gaisrininkams teko imtis veiklos, o ne tik stebėti varžybų eigą. Tačiau nuo to jų intriga nesumenko, o priešingai – dar padidėjo.
Naują 1000 kilometrų lenktynių trasos rekordą pasiekę ir nuo pat jų pradžios pirmavę „Speed Factory Racing“ komandos sportininkai greitu „Radical SR8“ vėl priversti viską pradėti iš naujo, nors atkovoti prarastą vieno rato persvarą – jiems regis įkandamas dalykas. Tačiau neatlaikius technikai jie prarado gerokai daugiau – turėtą kelių ratų pranašumą.
Pirmojoje pozicijoje nuo pat lenktynių pradžios buvęs kvalifikacijos laimėtojų - Mindaugo Neliubšio, Konstantino Calko ir Rustamo Akiniyazovo - ekipažas vos ne dvidešimt minučių stovėjo techninio aptarnavimo zonoje, kol mechanikai pakeitė pavarų dėžės kompresorių.
Lenktynėms pasiekus vidurkelį trečiojoje pozicijoje jaukiai įsitaisė „Liqui Moly Racing Team Lithuania“ komanda, o jai iš paskos savo BMW M3 gena „Macrofinance“ lenktynininkai, besižvalgantys į galinio vaizdo veidrodėlius ir juose nuolat regintys tokį pat automobilį vairuojančius „Inter RAO Lietuva“ komandos vyrus.
Šeštąją poziciją įpusėjus lenktynėms užima „Daumantų-Hoptrans-Toverasport“ komanda, beje, po pernykščių lenktynių iškovojusi tokią pat poziciją galutinėje įskaitoje.
Lenktynių vidurkelis nebuvo palankus draugiškam „BarBar'a-Bauer by Algirdai“ komandos trejetui Ramūnui Čapkauskui, Vytautui Švedui ir Deividui Jociui, kurie iš prizinio šešetuko buvo priversti laikinai pasitraukti atėjus metui keistis lenktynininkams.
Naujausi komentarai