Lietuvos sporto apdovanojimų organizavimo tvarka yra aiškiai apibrėžta 2014 metų pabaigoje Kūno kultūros ir sporto departamento (KKSD) ir Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) pasirašytame susitarime.
Šio susitarimo 3 straipsnyje teigiama, kad KKSD įsipareigoja „sukurti ir aprūpinti Lietuvos sporto apdovanojimų nominacijų laimėtojus prizais“. Galiu pasakyti, kad prizai, autorinės teisės į kuriuos priklauso valstybei, šių metų renginiui jau seniai užsakyti.
Viena vertus mane nustebino ponios Dainos Gudzinevičiūtės pareiškimai apie KKSD nevykdomus įsipareigojimus šiam renginiui, o dar labiau – LTOK sprendimas stabdyti susitarimą dėl Lietuvos sporto apdovanojimų surengimo. Visgi, iš tam tikrų vienašališkų LTOK sprendimų planuojat šių metų renginį nujautėme, kad Olimpinis komitetas gali žengti tokį žingsnį.
Taip pat noriu pasakyti, kad iki šiol visi renginio organizaciniai darbai, salės nuomos mokestis, TV prodiuserių paslaugos buvo apmokamos LTOK biudžete tam numatytomis lėšomis.
Galbūt galima kalbėti apie didesnį KKSD finansinį indėlį į minėto renginio organizavimą. Tačiau tai turi būti daroma laikantis mano jau minėtoje sutartyje įtvirtintų principų. Poniai Gudzinevičiūtei tuo pačiu norėtumėm priminti, kad KKSD yra valstybės biudžeto lėšomis finansuojama institucija, negalinti valstybės lėšų naudoti kitaip nei numatyta biudžete ir įstaigos funkcijose.
Todėl susiklosčiusią situaciją ir LTOK sukeltą triukšmą aš vertinu labai paprastai: matyt Dainai Gudzinevičiūtei ir jos kolegoms tiesiog nusibodo su Lietuvos sporto apdovanojimus prieš du metus inicijavusiais partneriais – šiuo atveju KKSD – dalintis sėkmingo renginio scena.
Naujausi komentarai