Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuvos čempionų vardas – tarpinė stotelė į Dakaro ralį 2022

2020-12-09 01:13
DMN inf.

Dalius Olechnavičius ir Aidas Bubinas bus pirmieji lietuviai, dalyvausiantys Dakaro ralio „Side by Side“ bagių kategorijoje. Jau šių metų pradžioje jie pradėjo intensyvų pasiruošimą startui 2022 m.

 

Paskutinis Lietuvos bekelės lenktynių čempionato etapas ir apdovanojimų ceremonija dėl pandemijos buvo atšaukti, tačiau 2020 m. sezono rezultatai lapkričio paskutinę savaitę buvo suskaičiuoti ir absoliučiais nugalėtojais bagių „Side by Side“ įskaitoje pripažinta „Specialist Racing Team“ komanda – Dalius Olechnavičius ir Aidas Bubinas. Šis apdovanojimas – pirmasis ekipažo žingsnis kur kas didesnio tikslo link.

D. Olechnavičius ir A. Bubinas bus pirmieji lietuviai, dalyvausiantys Dakaro ralio „Side by Side“ bagių kategorijoje. Jau šių metų pradžioje jie pradėjo intensyvų pasiruošimą startui 2022 m.

„Side by Side“ bagiai sparčiai populiarėja visame pasaulyje – prieš kelerius metus tokia įskaita atsirado Dakaro ralyje, pernai – ir Lietuvos bekelės lenktynių čempionate. 2020 m. bent viename etape dalyvavo net 13 bagių, o dauguma jų varžėsi visame trijų etapų čempionate (paskutinis etapas turėjo vykti lapkričio pradžioje, tačiau buvo atšauktas).

„Šių metų pradžioje užsibrėžėme tikslą per 2 sezonus pasiruošti Dakarui. Tai pirmas mūsų startas tokio lygio varžybose, tad esame nusimatę išsamią testų bei varžybų programą Europoje bei Afrikoje – tai būtina siekiant ekipažui tiksliai suprasti vienas kitą, taip pat ir įvairiomis sąlygomis išbandyti bagį“, – kalbėdamas komandos tikslus, kalbėjo D. Olechnavičius.

Iki 2022 m. Dakaro ralio laiko dar daug, tačiau komanda šiuo metu dirba maksimaliu tempu. Sausio mėnesį į komandos garažą atkeliaus naujas „Can-AM Maverick“ bagis, o šiuo metu dar vyksta derybos su keliomis Dakaro komandomis dėl jo paruošimo.

Standartinis „Maverick“ yra puikiai tinkamas įvairioms varžyboms, tačiau 2 savaičių maratonas Saudo Arabijoje yra kitokio lygio išbandymas – jokia standartinė technika jo neatlaikytų. Skiriasi ir varžybų reikalavimai – pavyzdžiui, dėl Dakaro ralyje būtino ribotuvo oro paėmimo sistemoje (restriktoriaus) maksimali galia sumažėja nuo 200 iki maždaug 170 AG, o minimalus bagio svoris turi būti 900 kg (dabar – apie 800 kg). Todėl tokiai technikai būtinas profesionalų paruošimas.

„Techninė dalis neatsiejama ir nuo finansinės – šiuo metu intensyviai ieškome partnerių, su kuriais galėtume abipusiai naudingai bendradarbiauti. Komandos ateitį esame numatę ne vienerius metus į priekį, vienas Dakaro ralis tikrai nėra galutinis tikslas“, – pridūrė D. Olechnavičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų