Pereiti į pagrindinį turinį

Iš ritmo išsimušusiam V. Žalai varžovo dulkių užsklanda tapo tikru kantrybės išbandymu

2022-01-09 14:18
DMN inf.

Per poilsio dieną iš ritmo išsimušusiam Vaidotui Žalai septintasis greičio ruožas klostėsi itin sudėtingai. „Teltonika Racing“ komandos lenktynininkui sekmadienį buvo sunku palaikyti norimą tempą, o prie to prisidėjo ir ribotas matomumas važiuojant dulkių debesyse.

Įtemptą dieną vėl gelbėjo Paulo Fiuza – rimtesnių navigacijos klaidų išvengęs ekipažas finišavo septynioliktoje vietoje.

V. Žala pripažino, kad jau starte trūko jėgų, o greičio ruože tai labai pasijuto – norimą tempą palaikyti buvo neįprastai sunku. Iš pradžių važiavo per lėtai, o vėliau matydamas iš galo artėjančius automobilius galbūt kiek ir perspaudė. Nuotaika nepagerėjo ir ilgą laiką važiuojant paskui Christianą Levieille jo keliamose dulkėse. Prancūzą pavyko aplenkti tik vingiuotoje paskutinėje atkarpoje.

„Vienoje vietoje trumpam „užblūdijom“ ir jis mus aplenkė, o tada ir prasidėjo – kokius 80 kilometrų važiavom iš paskos. Net priartėt prie jo negalėjom – labai daug dulkių, per kurias nieko nesimato. Nesuprantu, kaip Sebastienas Loebas mus pasigavo tokiose dulkėse, tiesiog neįtikėtina – aš tiek drąsos neturėčiau“, – stebėjosi lenktynininkas.

Vienoje vietoje trumpam „užblūdijom“ ir jis mus aplenkė, o tada ir prasidėjo – kokius 80 kilometrų važiavom iš paskos.

„Teltonika Racing“ komandos ekipažas septintajame greičio ruože laikėsi iki šiol pasiteisinusios strategijos – pripūtę padangas didesniu slėgiu stengėsi išlaikyti stabilų tempą akmeninguose ruožuose, o kopose sulėtindavo. Vieną padangą pramušė greičio ruožo pradžioje, taigi du atsarginius ratus pavyko išsaugoti, tačiau atsirado kita netikėta problema – pradėjo streikuoti pakeista pavarų dėžė.

„Greičių dėžę atidavėm perrinkimui, o visureigyje buvo sumontuota atsarginė, tačiau artėjant link finišo ji pradėjo ožiuotis, o pavaros ne visada sklandžiai persijungdavo. Jaučiu, kad baigiasi ir priekinių amortizatorių resursas, nes automobilis pradeda linguoti kaip laivas. „X-Raid“ technikai juos turėjo perrinkti jau anksčiau, bet buvo užsiėmę pagalba „Audi“ komandai. Šiandien jau būtinai nešim, nes nėra kitos išeities“, – komentavo V. Žala.

Po poilsio dienos – ištvermės patikrinimas

Saudo Arabijos sostinėje Rijade keturias dienas iš viso praleidę Dakaro ralio maratono dalyviai sekmadienį, sausio 9-ąją, pajudėjo į vakarus ir įveikė į Al Davadimį vedantį maršrutą. Iš viso per dieną sportininkams teko nuvažiuoti daugiau nei 700 kilometrų, iš jų 402 kilometrus – greičio ruože. Trasa ir vėl buvo įvairi – netrūko akmeningo grunto, tačiau taip pat įtrauktos ir smėliu padegtos atkarpos bei kopų masyvai.

Ilgame septintajame greičio ruože tarp pajėgiausių ekipažų šį kartą vyko itin atkakli kova. Ištvermės patikrinimą geriausiai atlaikė ir savo pranašumą dar kartą įrodė ryškųjį BRX visureigį vairuojantis S. Loebas. Prancūzas beveik penkiomis su puse minutės aplenkė antroje vietoje likusį Nasserą Al-Attiyah su T1+ klasės „Toyota Hilux“.

V. Žala nuo greičio ruožo laimėtojo atsiliko lygiai 23 minutėmis. „Teltonika Racing“ komandos ekipažas bendroje automobilių įskaitoje šiuo metu užima 11-ąją poziciją.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų