Spalio 9–11 d. uostamiestyje karaliaus tarptautinė grožio ir stiliaus industrijos paroda "Grožis 2015". Pilnutėlėje Klaipėdos "Švyturio" arenoje tris dienas skleisis ne tik išorinis, bet ir vidinis grožis. Bendrovės "Expo Vakarai" organizuojamas tradicinis renginys šiemet žada nemažai naujovių. Planuojama, kad po vienu stogu susitelks dar daugiau grožio ir stiliaus srities profesionalų, o lankytojai galės ne tik įsigyti produktų, bet ir gauti profesionalią konsultaciją, stebėti kolekcijų pristatymus bei padalyvauti "Vidinio grožio puoselėjimo konferencijoje".
"(At)skleisk grožį"
Pernai brandų jubiliejų minėjusi paroda "Grožis 2015" lankytojams duris atvers gerokai atsinaujinusi. Jos organizatoriai, ieškantys vis kitokių raiškos formų ir tobulėjimo galimybių, kalba apie būsimo renginio netikėtumus.
Vienas jų – "Vidinio grožio puoselėjimo konferencija". Praėjusiais metais pirmąkart vykęs seminarų ciklas šiemet išaugo į didelį renginį, kuris organizuojamas kartu su ajurvedos SPA centru "Shanti".
Parodos organizatoriai vieningai sutarė, kad išorinis grožis tiesiogiai susijęs su asmenybės tobulėjimu.
"Daug metų buvome sutelkę dėmesį į išorinį grožį, todėl pernai kiek pakoregavome parodos koncepciją. Tam, kad galėtume džiaugtis išore, privalome tobulinti ir vidinį pasaulį. Juk tai – neatsiejami dalykai. Praėjusiais metais ši idėja pasitvirtino, vyko seminarai, kuriuos vedė vidinio "aš" tobulinimo mokytojai, makiažo ir įvaizdžio, moteriškumo mokyklų lektoriai. Šįkart pasirinkome didesnį formatą. Džiugu, kad jį rengsime kartu su "SPA Shanti", kuris šiemet parodoje dalyvaus dar tik antrą kartą. Šis centras intensyviai užsiima mokymais, todėl turi, ką pasiūlyti", – pasakojo parodos vadovė Vitalija Mockevičiūtė.
Dar viena šiųmečio renginio naujiena – specializuoti mokymai specialistams, vyksiantys įrengtoje mini scenoje, antrajame aukšte. Čia bus vedami atviri mokymai, aktualūs tiek grožio srities specialistui, tiek vartotojui, besidominčiam šia industrija.
Kasmet plečiasi
Tobulėti vidumi ir išore skatinanti paroda "Grožis 2015" pranoko ir pačių organizatorių lūkesčius. Šiemet, V.Mockevičiūtės žodžiais, nemenko įmonių susidomėjimo buvo sulaukta dar pavasarį.
"Kasmet pritraukiame vis gausesnį būrį grožio profesionalų tiek iš Lietuvos, tiek ir iš užsienio. Pastebime, kad į parodos dalyvių gretas įsitraukia daug naujų įmonių. Nesame uždari ir mielai priimame visus norinčius ir atitinkančius parodos tematiką. Vien gegužės pabaigoje buvo užpildyta daugiau nei pusė pirmojo aukšto salės. Matyt, ilgametis įdirbis ir turinio kokybės puoselėjimas nenuėjo veltui. Šiais metais ypatingai orientuojamės ne į dalyvių kiekybę, bet į kokybę, pačių kompanijų bei specialistų profesionalumą" , – aiškino parodos vadovė.
Pernai parodoje apsilankė daugiau kaip 9 tūkst. lankytojų. Šįkart tikimasi sulaukti ne mažiau kaip 10 tūkst. ir apie 160 dalyvių iš Lietuvos ir užsienio.
Tačiau, kaip pabrėžė renginio vadovė, tai tėra tik skaičiai. Esą svarbiausia – kiek grožio srities profesionalų sutelks paroda, nes būtent tai ir kuria didžiausią abipusę vertę tiek dalyviams, tiek lankytojams.
Kiekvienas lankytojas parodoje gali atrasti kažką artimo sau. Čia laukiamos ne tik dailiosios lyties atstovės, bet ir jų išrinktieji. Kaip pastebi V.Mockevičiūtė, renginys nestokoja ir vyrų dėmesio. Esą pastarieji vis dažniau jaučia būtinybę rūpintis savo išvaizda, domisi mados naujovėmis.
Kvies į "Stiliaus dieną"
Šiemet tęsiama ilgametė tradicija ir teikiamas išskirtinis dėmesys stiliui. Trečiąją parodos dieną scenoje bus pristatomos Lietuvoje sukurtų rūbų kolekcijos. Renginį kuruos mados, meno ir dizaino galerija "IKRA", užsimojusi pritrauki kuo daugiau mados profesionalų.
Organizatoriai nori paskatinti ir jaunuosius kūrėjus, kuriems suteikia ypatingas dalyvavimo sąlygas parodoje."Tai – puiki galimybė susipažinti su kitais kūrėjais ir stiliaus industrijos profesionalais, užmegzti naudingų kontaktų, plėsti savo verslą ar atrasti partnerių. Juk jauniems žmonėms labai svarbu būti matomiems ir pastebėtiems", – sakė V.Mockevičiūtė.
"Jaunieji kūrėjai" – individualūs asmenys, savo rankomis kuriantys išskirtinius gaminius. "Tai – ne konvejerinės gamybos produktai, kurių gausu parduotuvės, o vienetiniai, kuriami rankomis ir iš visos širdies", – paaiškino parodos vadovė.
Didesnė erdvė siūloma ir namų apyvokos prekių sektoriui "Grožis namams". Lankytojai galės įsigyti ne tik kosmetikos, aksesuarų ar rūbų, bet ir puošmenų savo būstui.
Renginį pristačiusi "Expo Vakarai" parodos vadovė V.Mockevičiūtė džiaugėsi, jog šiemet į parodos partnerių gretas įsijungė įmonės, sėkmingai prisidedančios prie renginio kokybės ir profesionalumo puoselėjimo. Tarp jų – "Cascada", "IKRA MADA", "SPA Shanti", "Vinted" ir kiti.
Artimiausiu metu organizatoriai pateiks daugiau tarptautinės grožio ir stiliaus industrijos parodos "Grožis 2015" detalių. Netrukus bus pristatyta visų parodą lydinčių renginių programa. Daugiau informacijos galima rasti tinklapyje www.paroda-grozis.lt
Naujausi komentarai