Nuo 1937 metų gaminami „Ray-Ban“ akiniai 2009 metų pavasario-vasaros sezonui siūlo ne tik ikonines „Aviator“, „Wayfarer“, „Clubmaster“, „Balorama“, „Olimpian“, bet ir dvi naujas – „Cats“ ir „Jackie OOH“ – kolekcijas.
Kaip ir anksčiau, „Ray-Ban“ kiekvienoje savo naujoje kolekcijoje siūlo kokybę ir autentiškumą, kartu įkomponuodama naujas detales ir užtikrindama stilingą išvaizdą bei patogumą.
Šių metų pavasario – vasaros sezono metu „Ray-Ban“ sutelkia dėmesį ties vientisais ir dviejų atspalvių modeliais, pagamintais naudojant titano rėmelius ir acetatą. Titanas yra ypač lengvas metalas, kuris puikiai tinka minimalistiniam stiliui, suteikia itin švarias linijas ir modernumo pojūtį.
„Pristatydami šių metų „Ray-Ban“ naujienas, norėtume išskirti dar 1984 metais olimpinėms žiemos žaidynėms sukurtos kolekcijos „Cats“ atgimimą ir sušvytėjimą naujomis spalvomis. Ši kolekcija vyrams bei moterims siūlo prisiminti vintage stiliaus formas. Aštuntąjį dešimtmetį primena moteriška „Jackie OOH“ linija, išsiskirianti itin masyviomis linijomis ir plačiu spalvų pasirinkimu.
Kaip jau tapo įprasta, visi „Ray-Ban“ kūriniai turi novatoriškus žalius lęšius, nepraleidžiančius infraraudonųjų ir ultravioletinių spindulių. Džiaugiamės, kad ir Lietuvoje išskirtinio stiliaus gerbėjams galime pristatyti atgimusią klasiką“, – sakė „Ray-Ban“ akinius kuriančios ir gaminančios bendrovės „Luxottica Group“ vadovas Baltijos regionui Alessandro Magnabosco.
Pasak Linardo Klesnieko, „Ray-Ban“ pardavimų Lietuvoje vadovo, tikimasi, kad naujos kolekcijos modeliai puikiai įsilies į ikoninę „Ray-Ban“ šeimą bei dar labiau sustiprins pirmaujančią šio prekinio ženklo padėtį regos korekcinių akinių ir akinių nuo saulės pasaulio rinkoje.
„Ray-Ban“ sėkmės receptas yra sugebėjimas išlaikyti savo unikalų ir su niekuo nesupainiojamą stilių, išreiškiantį tradiciją, laisvę ir originalumą. Didžiuojamės, kad mūsų akiniai yrą šių fundamentalių vertybių vizitinė kortelė“, – pasakojo A. Magnabosco.
Antrojo pasaulinio karo metais JAV karinių oro pajėgų pasirinkta kaip akinių pilotams gamintoja, „Ray-Ban“ bendrovė pagarsėjo savo gaminių funkcionalumu ir siūloma efektyvia apsauga nuo saulės. Ypatingai lengva rėmelių konstrukcija ir inovaciniai žali lęšiai, skirti sugerti infraraudonuosius ir ultravioletinius spindulius, atnešė šiam prekiniam ženklui šlovę ir ilgalaikę sėkmę.
Linards Klesnieks pažymėjo, kad šiais metais akinių nuo saulės kolekcijose vyrauja stilių įvairovė: retro ir vintage, klasikinė elegancija, avangardinis puošnumas bei aktyvus laisvalaikis. Pagrindinis akcentas tai akinių spalvingumas. Šį sezoną ypač madingos violetinė, mėlyna, geltona, raudona ir balta spalvos. Taip pat be galo svarbu vintage akcentai, ypač madinga didelių dydžių, apvalūs, kvadratiniai ar ovalo formos akiniai.
Naujausi komentarai