„Ford of Europe“ kuria virtualią gamyklą, kuri leis išbandyti pilną surinkimo linijos veikimo ciklą. Tokia technologija leis ištaisyti klaidas ir pagerinti surinkimo efektyvumą dar prieš pradedant naujo automobilio gamybą.
„Mes jau pradėjome įgyvendinti virtualios gamyklos projektą, todėl mums nebereikės keisti esamos gamybos linijos tam, kad galėtumėm išbandyti kelis būsimų pakeitimų variantus ir pasirinkti tinkamą“, - sakė Jose Terrades, „Ford of Spain“ simuliacijų inžinierius.
„Virtuali gamykla leis išbandyti ir optimizuoti ateities modelių surinkimo linijas bet kurioje iš egzistuojančių pasaulyje “Ford„ gamyklų. Pažangios simuliacijos galimybės ir itin tikroviška virtuali aplinka – tai technologijos, kurias mes jau turime, todėl manau, kad virtuali gamykla yra labai artimos ateities tikslas“, - pridūrė jis.
„Ford“ surenka tūkstančius atskirų dalių į vieną užbaigtą automobilį. Kompiuterinė šio proceso simuliacija leis bendrovei išbandyti surinkimo procedūras prieš investuojant į labai brangios surinkimo linijos pirkimą. Koncernas buvo pirmasis, kuris 1997 metais pradėjo taikyti kompiuterinės simuliacijos metodus gamybos procesų optimizavimui.
„Užbaigiamojo surinkimo procesų simuliacija, kurią mes jau naudojame koncerne, leidžia daug daugiau nei tiesiog tiksliai suplanuoti veiksmų seką. Virtualioje erdvėje mes galime surinkti automobilį tarsi didžiulę dėlionę ir tiksliai nustatyti kiekvienos smulkios dalies vietą, o tai dar tik pradžia“, pažymėjo įdiegimo inžinierius Nickas Newmanas iš „Ford of Germany“.
„Ford“ naudoja sudėtingą vaizdo technologiją, kuri leidžia nuskenuoti ir skaitmenizuoti realias koncerno gamyklas ir paversti jas itin realistiškai atrodančiais 3D vaizdais. Valensijos gamykla Ispanijoje yra viena toliausiai pažengusių virtualiame pasaulyje.
Specialūs projektoriai ir judesį fiksuojantys akiniai naudojami kuriant trimatę aplinką. Specialistai taip pat imituoja surinkimo linijų operatorių darbą, o ergonomikos specialistai virtualioje erdvėje pritaiko kiekvieną darbo vietą taip, kad linijos darbuotojui būtų patogu, jo judesiai būtų optimalūs, o atliekamos operacijos kuo paprastesnės.
Virtualus darbuotojas, pavadintas Džeku, gali imituoti tiek vyrus, tiek moteris, dirbančius prie surinkimo linijos ir analizuoti smulkiausias jų atliekamas operacijas iki pat pirštų galiukų judesių. Turima programinė įranga leidžia imituoti ir analizuoti maždaug 80 procentų surinkimo proceso operacijų.
„Ford“ taip pat naudoja automobilius su išplėstosios realybės („augmented reality“) funkcijomis. Šiuose virtualiuose trimačiuose automobiliuose yra „įsiūta“ ne tik realių prototipų trimačiai vaizdai, bet ir inžineriniai duomenys, todėl specialistai gali kompiuteryje įvertinti atskirų komponentų integracijos efektyvumą.
Visi šie elementai sumažina realių prototipų gamybos poreikius ir pagreitina derinimo procesus.
„Ford“ automatinės virtualios aplinkos (CAVE) padalinyje Kelne kuriami trimačiai automobilių salono modeliai, kurie leidžia kompiuteryje įvertinti matomumą, prietaisų pasiekiamumą, sėdėseną ar salono erdvės išnaudojimą nekuriant materialaus automobilio modelio.
Naujausi komentarai