Įmonės valdybos pirmininkas Martinas Gaussas portalui teigė susitikęs su Lietuvos susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu ir Estijos klimato ministre Kristen Michal, kuriems pristatė „Air Baltic“ pirminio viešo akcijų platinimo (IPO) planus.
„Turėjome tokias derybas, tai viskas, ką galiu pasakyti“, – „Postimees“ sakė „Air Baltic“ vadovas.
Susisiekimo ministerija šios informacijos BNS nekomentavo.
BNS žiniomis, M. Skuodis su M. Gaussu paskutinį kartą buvo susitikęs sausio 25 dieną.
M. Skuodis dar sausį pranešė, kad Lietuva svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų. Anot jo, tariamasi dėl galimų sandorio sąlygų, kurios turėtų užtikrinti, kad dalis lėktuvų stovėtų ir bazuotųsi Lietuvoje.
Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus anksčiau sakė, kad „Air Baltic“ galėtų pasiūlyti tiesioginius skrydžius iš Lietuvos tolimesnėmis kryptimis, pavyzdžiui, į Vidurio Aziją, taip pat kitus Vokietijos miestus – augantis šių krypčių potencialas susijęs tiek su Vokietijos brigados Lietuvoje dislokavimu, tiek su šios šalies turizmu į Baltijos šalis.
Jo teigimu, „Air Baltic“ yra trečias pagal dydį oro vežėjas Lietuvoje, o Vilniuje nuolat bazuojami du tiesioginiams skrydžiams skirti bendrovės orlaiviai.
Skrydžius iš visų trijų Baltijos valstybių sostinių siūlanti „Air Baltic“ pernai rugsėjį pasamdė finansinius patarėjus būsimam IPO, kuris planuojamas antroje šių metų pusėje. M. Gaussas neseniai interviu portalui „15min“ sakė, kad akcijų pardavimas priklauso nuo Latvijos vyriausybės sprendimų.
97,97 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonė „Aircraft Leasing 1“.
Naujausi komentarai