„Yra vos išgyvenančių žiniasklaidos priemonių, bet yra ir tokių, kurioms galima ir pavydėti. (...) Didžiausios žiniasklaidos pajamos yra iš reklamos. Kiek jos nusigriebi tos grietinėlės iš reklamdavių, taip gerai ir gyvensi. Pagrindinis nugalėtojas jau kelerius metus yra „Alphabet“. Pernai uždirbo 60 mlrd. dolerių vien iš reklamos“, – pasakoja J. Čeponytė.
Tiesa, kalbant apie įtaką žiniasklaidai, pašnekovė išskiria „Facebook“.
„Facebook“ daugiau nei 11 mlrd. dolerių pajamų iš reklamos. Didžiausias laimėtojas dėl to, nes žmonės pradėjo žiūrėti ir skaityti naujienas mobiliuosiuose įrenginiuose. Tai pajutusi „Facebook“ suprato, kad per tai galima pritraukti labai daug reklamos pinigų, 63 proc. išaugo pajamos iš reklamos“, – teigia laidos pašnekovė.
Nors didžiosios kompanijos tiesiog maudosi piniguose, tačiau Lietuvoje, ypač regionuose, padėtis prastesnė.
„Laikraštis nemirė, bet susiduria su daugybe problemų. Lietuvoje regioninė žiniasklaida skaičiuoja kiekvieną centą, galvoja, kaip čia išgyventi, kai turi 1–2 rašančius žurnalistus. Didžiąją dalį laikraščio užimą skelbimai, savivaldybės informacija, nes nėra daugiau už ką gyventi“, – padėtį apibendrina J. Čeponytė.
Naujausi komentarai