Tai Klaipėdos ekonominės plėtros strategija, pagal kurią iš viso planuojama įgyvendinti daugiau nei 100 įvairių priemonių, padėsiančių Klaipėdai pasiekti ambicingų tikslų.
Pastaruoju metu kyla nesutarimų tarp Klaipėdos uosto ir miesto valdžios dėl uosto plėtros. Šį procesą prižiūri speciali vyriausybės darbo grupė.
Pernai liepą miesto taryba pritarė bendrojo plano keitimo variantui, pagal kurį artimiausią dešimtmetį nėra numatyta statyti išorinį uostą. Tačiau jei vyriausybė nutars kitaip, miesto valdžios sprendimas neturės jokių pasekmių uosto plėtrai.
Susisiekimo ministerija jau pritarė bendrojo plano koncepcijai, numatančiai maksimalią uosto plėtrą tiek pietinėje, tiek šiaurinėje miesto dalyje, įskaitant išorinio uosto statybą Melnragėje.
Klaipėdoje jau beveik dešimtmetį mąstoma apie uosto plėtrą ir išorinio giliavandenio uosto statybas, galinčias kainuoti apie 800 mln. eurų.
Išorinį uostą pastatyti planuojama iki 2025 metų.
Naujausi komentarai