Socialiniais tinklais paremtos darbuotojų paieškos platformos „Sharecruit“ vadovė Asta Čepulytė pažymi, kad pirmaisiais metais daug testavo platformą „LinkedIn“, „Google“ reklamas, tačiau tinklas „Facebook“ pasirodė naudingiausias.
„Per dvi savaites mes galime pasiekti iki 15 tūkstančių tikslinės auditorijos žmonių, parinktų pagal amžių, vietą, pomėgius ir elgesį. Kodėl sakau elgesį? Feisbukas iš tikrųjų turi labai daug duomenų ir pagal algoritmus leidžia nustatyti kategorijas, raktažodžius, kurie leidžia pasiekti žmones pagal jų elgesį internete. Kokius straipsnius jie skaito, ką komentuoja, ką mėgsta“, – pasakoja „Sharecruit“ vadovė.
Anot A. Čepulytės, per „Facebook“ yra galimybė surasti net ir aukščiausių vadovų.
Ji pažymi, kad „Sharecruit“ sistemoje galimai būsimas darbuotojas vizualiame skelbime svarbiausią informaciją pamato per kelias minutes.
„Yra galimybė susipažinti tiek su kultūra, tiek su skelbimu, su žmonėmis, ir nuspręsti aplikuoti“, – sako A. Čepulytė.
Plačiau apie tai – įraše.
Naujausi komentarai