DNB banko klientė darydama pavedimą savo artimiesiems pastebėjo, kad banko elektroninės bankininkystės sistema leido jai padaryti pavedimą avansu, t.y. moteris pervedė pinigus, kurių neturėjo ir savo sąskaitos balanse pamatė skolą, rašo portalas DELFI.lt.
Moteris pasakojo, jog labai nustebo, kai jai pavyko padaryti dvigubai didesnį pavedimą giminaitei ir vietoje 6 tūkst. litų pervesti 12 tūkst. litų. Pinigai gavėją pasiekė.
DNB banko atstovas Andrius Vilkancas patvirtino, jog pavedimas buvo atliktas dėl techninės klaidos sistemoje, tačiau patikino, kad tai tėra vienintelis atvejis.
„ Panaudotas perviršis bus atstatomas, kreipsimės į pinigų gavėją, kad grąžintų per klaidą gautus pinigus. Banko klientai dėl to nepatirs papildomų išlaidų", - dėstė jis.
Naujausi komentarai