Beveik du mėnesius svetainėje www.netiksau.lt gyventojai galėjo siūlyti socialinės atsakomybės idėjas jų regione veikiančioms įmonėms. Aktyviausi buvo Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos apskričių gyventojai – šių regionų įmonėms pasiūlyta atitinkamai 163, 124 ir 80 iniciatyvų.
„Skatinant daugiau įmonių įsitraukti į socialinės atsakomybės veiklas, o vartotojus – rinktis produktus bei paslaugas iš socialiai atsakingo verslo, gyventojų ir verslo dialogas yra ypač svarbus. Tad kampanijos metu siekiame, kad regionų gyventojai padėtų vietos įmonėms užčiuopti jautriausias problemines sritis, o įmonės, jausdamos realų vartotojų poreikį, inicijuotų šių problemų sprendimą“, – sako SADM vyriausioji patarėja užimtumo klausimais Asta Aranauskienė.
Pasak jos, idėjų sulaukta pačių įvairiausių – nuo knygų ir maisto dalinimosi platformų iki emigrantų susigrąžinimo iniciatyvų, žaidimų aikštelių, dviračių takų įrengimo: „Bendradarbiaudami su vietos gyventojų bendruomenėmis, artimiausiu metu iš idėjų banko atrinksime per 100 aktualiausių socialinių veiklų iniciatyvų, kurias pasiūlysime įgyvendinti konkrečių regionų verslo organizacijoms“.
Pasak Lietuvos verslo konfederacijos prezidento Valdo Sutkaus, darbuotojų bei bendruomenių įsitraukimas turėtų padidinti socialinės atsakomybės svarbą.
„Galvodami apie socialinę įmonės atsakomybę kaip ilgalaikę, nuoseklią vertę kuriančią veiklos kryptį, verslininkai visada pirmiausia turėtų įsiklausyti į darbuotojų ir bendruomenės nuomonę bei poreikius. Tikiu, kad būtent tie žmonės gali atvesti į teisingą kelią ir padėti išvengti situacijos, kai socialinė atsakomybė yra viskas, kas tik sugalvojama. Taigi darbuotojų, arčiausiai esančių žmonių, įtraukimas yra be galo svarbus“, – įsitikinęs V. Sutkus.
Žinomo verslininko Liudviko Andriulio teigimu, požiūris į verslą ir socialinę atsakomybę neišvengiamai keisis kartu su ateinančiomis kartomis: „Žmonių kartą, subrendusią tarybiniais laikais, po truputį pakeičia nepriklausomos Lietuvos karta. Jų požiūris kur kas modernesnis, šiuolaikiškesnis ir lankstesnis. Visa tai keičia ir klientų formuojamus poreikius – verslams keliami tokie reikalavimai, kurie kviečia vartoti atsakingiau, rinktis tas prekes ir paslaugas, kurios yra teikiamos su tam tikru socialinio atsakingumo kontekstu“, – sakė L. Andriulis.
Naujausi komentarai