Tai leidžia nuo gegužės 1-osios įsigaliojančios Mažmeninės prekybos taisyklių pataisos.
Kreipdamasis į pardavėją vartotojas taip pat turi pateikti pirkimo kvitą ar kitą pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą.
Kaip nurodo Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, jeigu žodžiu kreipiantis į pardavėją kyla ginčas, t. y. pardavėjas atsisako tartis su vartotoju ar priimti jo pretenzijas, į pardavėją kreipiamasi raštu, kadangi to reikės kreipiantis dėl ginčo sprendimo į ginčų sprendimo institucijas.
„Taigi, nepavykus su pardavėju sutarti geranoriškai ir pageidaujant pasinaudoti neteisminiu ginčų sprendimu, vartotojas turėtų kreiptis į pardavėją raštu“, – sako Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato vartotojo pareigą, kreipiantis į vartojimo ginčus nagrinėjančias institucijas, be kita ko, pateikti verslininko atsakymo kopiją, o jeigu verslininko atsakymas negautas – vartotojo kreipimosi į verslininką kopiją.
Naujausi komentarai