Gyventojų pilietiškumas duoda akivaizdžių kovos su „šešėliu“ rezultatų. Jų sąmoningumas ir sąžiningumas pranešant apie atlyginimus „vokeliuose“, gaunamų pajamų neapskaitymą, kvitų neišdavimą, nelegalų darbą ir kitus mokestinius pažeidimus nuo 2006 m. birželio mėn., kai buvo įsteigtas bendrasis VMI pasitikėjimo telefonas 1882, į valstybės biudžetą jau padėjo sugrąžinti daugiau nei 40 mln. eurų nuslėptų mokesčių.
VMI pažymi, kad pranešėjas visada gali išlikti anonimu, tačiau dažniau ir greičiau mokestiniai pažeidimai išaiškinami, kai pranešėjas sutinka bendradarbiauti su mokesčių administratoriumi. VMI savo veikloje vadovaujasi aukščiausiais asmens duomenų saugumo standartais. Asmens duomenų tvarkymas yra aiškiai ir griežtai reglamentuojamas visuose procesų, taip pat ir pranešimų apie galimus mokestinius pažeidimus, etapuose – tiek priimant pranešimus, tiek gautą informaciją perduodant analizei bei kontrolei.
Naujausi komentarai