Pasak jos, darbus beveik dviejų kilometrų atkarpoje (nuo 93,7 iki 95,6 km) planuojama pradėti artimiausiu metu, o baigti – kitų metų liepą.
„Utenos plente prasideda ilgai laukti realūs darbai: nepaisant daugybės buvusių iššūkių, čia startuoja pirmojo ruožo rekonstrukcija“, – pranešime teigė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Utenoje bus tvarkomas ruožas nuo Kupiškio iki J. Basanavičiaus gatvės, jame numatyta įrengti dvi eismo juostas, pakloti naują asfalto dangą, sankryžas pertvarkyti į žiedines, įrengti nuovažas ir pėsčiųjų bei dviračių takus, apšvietimą, atlikti kitus darbus.
Šiuo metu taip pat projektuojama kitų kelio ruožų rekonstrukcija – ruožo nuo Molėtų iki Utenos rangovo konkursas turėtų būti paskelbtas dar šiais metais, o nuo 21,5 kelio kilometro iki Molėtų – 2024 metais.
Magistralinis kelias Vilnius-Utena yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš šalies sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias yra ir vienas problematiškiausių, turintis cementbetonio dangą, kuri yra deformuota ir susidėvėjusi.
Kelias pradėtas tiesti apie 1978 metus, visiškai baigtas 1985 metais. Pirmieji jo rekonstrukcijos darbai vyko 2008–2009 metais. Po ilgos pertraukos, 2019–2020 metais, buvo rekonstruotas Vilniaus rajone, Riešės seniūnijoje, esantis kelio ruožas, jis taip pat paplatintas nuo dviejų iki keturių eismo juostų.
Naujausi komentarai