Bendrovė pirmadienį pranešė pasirašiusi 3,4 mln. eurų sutartį su inžinerinių sprendimų bendrove „Fima“. Projektas iš dalies bus finansuojamas Europos Sąjungos (ES) fondų lėšomis.
„LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas teigė, kad kompleksinių infrastruktūros tobulinimo ir edukacinių priemonių imtasi norint, jog geležinkelyje neliktų žūčių.
„Pervažų modernizavimas viena tokių priemonių, kurių metu įdiegsime papildomas saugumo priemones pervažose, kurios padės užtikrinti ne tik saugų traukinių, automobilių ir pėsčiųjų eismą geležinkelio pervažose, bet ir pagerins socialinę gyventojų aplinką”, – pranešime teigė V. Žalimas.
Pranešime nurodoma, kad bus modernizuojamos pervažos esančios geležinkelio ruože Lentvaris–Vievis, Šilėnų geležinkelio stotyje, Radviliškio ruožo Dariaus ir Girėno, J. Basanavičiaus, Bokšto gatvėse, ruožo Radviliškis–Šilėnai Pušų gatvėje, ruože Kyviškės–Kena bei ruožo Naujoji Vilnia–Kyviškės Pramonės gatvėje.
Anot V. Žalimo, kartu su Susisiekimo ministerija nuspręsta pervažų modernizavimui finansavimą skirti iš ministerijos administruojamos 2021–2027 metų ES investicijų programos.
Bendrovės teigimu, geležinkelio pervažose bus įrengtos tarptautinės geležinkelių sąjungos standarte numatytos techninės priemonės, kurios prioritetinėse pervažose padidins traukinių, automobilių ir pėsčiųjų eismo saugumą.
Be to, rangovas turės atnaujinti pervažų signalizacijos įrangą, dvejose pervažose įrengti pėsčiųjų tako signalizacijos sistemą, automobilio kelio važiuojamosios dalies atitvėrimo užtvarus, vaizdo stebėjimo kameras ir vienoje iš pervažų įdiegti kliūties aptikimo sistemą.
Atlikusi analizę bendrovė iš 526 pervažų atrinko 24 svarbiausias, kurioms reikalinga modernizacija. Viena iš jų atnaujinta dar 2022 metais, devyniose – darbai bus atlikti per artimiausius metus, o dėl 14 likusių sutartį planuojama pasirašyti iki šių metų vidurio.
Naujausi komentarai