„Į geopolitinę situaciją neįmanoma šitoje vietoje reaguoti, bet faktas, kad kiekvienos įmonės, ar tai būtų geležinkelių, ar uosto, ar kitų, veiklos ateities garantas yra krovinių diversifikacija“, – žurnalistams Seime sakė M. Skuodis.
Stiprybe ministras įvardijo tai, kad „Lietuvos geležinkeliai“ jau gana neblogai įsitvirtinę Vakarų Europos rinkose, galimybių plėstis yra Italijoje, Lenkijoje. Be to, ketinama dažniau gabenti krovinius iš Nyderlandų.
„Turime „Rail Baltica“ vežę jau iki Kauno intermodalinio terminalo, du traukiniai kas savaitę atkeliauja iš Nyderlandų, skaičius artimiausiu metu bus padidintas iki penkių. Atsidarys nauja kryptis Šiaurės Italijoje, Lenkijoje ir panašiai“, – vardijo M. Skuodis, kartu pažymėjęs, kad veiklos diversifikacija į Europoje ateityje turės tęstis.
„Taip, tai nepasikeis per vieną dieną, bet kalbant apie 3–5 metų laikotarpį, tai būtų didelė mūsų stiprybė. Labai noriu tikėtis, kad situacija mūsų pasienyje, kaimynystėje pasikeis ir šitoje vietoje visos krovos galimybės bus dar tik didesnės, diversifikavus veiklą taip pat“, – tikino M. Skuodis.
Naujausi komentarai