Bendros reklamos apimtys Lietuvoje per 8 šių metų mėnesius augo 5,1 proc. Labiausiai augo socialinės reklamos apimtys, o aktyviausiai reklamuota saugaus eismo akcija ir prašymas paremti Lietuvos kariuomenę.
Labiausiai augo kino ir lauko reklamos apimtys, kiek mažiau - vidaus, TV, lauko statinės, radijo reklama, rodo didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė.
"Žiniasklaidoje daugiausiai - 14 kartų, išaugo socialinės reklamos gross apimtys. Aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, paramos akcija "Gelbėkit vaikus" ir A.Guogos paramos fondo prašymas paremti Lietuvos kariuomenę. Taip pat dvigubai paaugo vaikiškų sauskelnių, beveik du kartus - mobiliojo ryšio telefonų prekybos gross reklamos išlaidos", - pranešime sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Mobiliojo ryšio operatorių gross reklamos biudžetai ir toliau mažėja - jų išlaidos reklamai šiemet mažėjo 64 proc., išankstinio mokėjimo kortelių biudžetai - 33 proc., paskolų ir lizingo paslaugų - 29 proc.
Iš reklamdavių labiausiai gross išlaidas padidino Lietuvos automobilių kelių direkcija, Finansų ministerija su projektais www.esinvesticijos.lt , www.euras.lt ir iniciatyva "Jonvabaliai", smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovė "Nordecum" .
"Bitė" reklamos gross išlaidas mažino 42 proc., "Mondelez International" - 40 proc., "Henkel" - 34 proc.
TV reklamos augimas siekė 7 proc. - televizijoje ištransliuota 1,048 tūkst. reklaminių klipų, radijo stotyse - 4,781 tūkst. sekundžių reklamos -2,5 proc. daugiau, spaudos reklamos apimtys krito 7, 5 proc.: laikraščiuose - mažėjo 8,8 proc., žurnaluose - 5,3 proc. Iš viso laikraščiuose išspausdinta 6,906 tūkst., žurnaluose - 4,052 tūkst. kv. centimetrų reklamos. banerinės interneto reklamos gross išlaidos nukrito 9,4 proc.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas augo 5,6 proc. - vidutiniškai per dieną stenduose buvo 20,8 tūkst. kv. metrų reklamos, o lauko video reklamos ekranuose transliuota 2,793 tūkst. sekundžių reklamos - 38 ,1 proc. daugiau nei pernai.
Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų užklijuota beveik 24 tūkst. reklaminių lipdukų - 6,8 proc. daugiau, vidaus TV reklamos kiekis augo 7,7 proc., kino reklamos - 50,2 proc. - parodyta 268 tūkst. reklaminių klipų.
Naujausi komentarai