Pereiti į pagrindinį turinį

Reklamos rinka per tris ketvirčius padidėjo 4,5 proc.

2014-10-29 15:47
BNS inf.
Shutterstock nuotr.

Reklamos apimtys Lietuvoje šiemet augo 4,5 proc. Labiausiai augo lauko ir vidaus reklamos apimtys, kiek mažiau padaugėjo radijo ir televizijos reklamos, skelbia tyrimų bendrovė "TNS LT".

"TNS LT" reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė sako, kad palyginti šių ir praėjusių metų devynis mėnesius, produktų grupėse labiausiai reklamos gross () investicijas didino paskolų, lizingo paslaugų teikėjai - 114 proc.

Mobiliojo ryšio operatorių gross biudžetai augo 104 proc., interneto ir mobiliojo ryšio tiekėjų - 91 proc. Kiek mažėjo gross investicijos į lengvųjų keleivinių automobilių (23 proc.), mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (8 proc.), mobiliojo ryšio telefonų (7 proc.) reklamą.

Labiausiai išlaidas reklamai šiemet didino "Senukai" (187 proc.), "Coca-Cola" (50 proc.) ir "Reckitt Benckiser" (49 proc.), jas mažino tarptautiniai reklamdaviai - "Mondelez International" (39 proc.), "Unilever" (35 proc.), "Procter&Gamble" (21 proc.)

Sausio-rugsėjo mėnesiais televizijos reklamos augimas siekė 5,7 proc. - transliuota 1,1 mln. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys šiemet sumažėjo 6,4 proc.: laikraščiuose - 10,4 proc., žurnaluose - augo 1,6 proc., išspausdinta atitinkamai 8,5 mln. ir 4,8 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys transliavo 5,3 mln. sekundžių reklamos - beveik 7,6 proc. daugiau nei per 2013-ųjų 9 mėnesius.

Automatinė interneto reklamos sistema "Evaliant" šiemet užfiksavo 6,5 proc. mažiau reklamos negu per 2013 metų sausio-rugsėjo mėnesius. Iš viso šiemet užfiksuota 3,1 mln. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas šiemet išaugo 22 proc.: video reklamos ekranuose transliuota 2,3 mln. sekundžių reklamos- 13,6 proc. mažiau nei pernai.
Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų šiemet užklijuota beveik 30 tūkst. reklaminių lipdukų - 4,9 proc. mažiau nei pernai, vidaus televizijos reklamos kiekis padidėjo 12 procentų.

Kino reklama šiemet augo 1,3 proc. - iš viso parodyta 204 tūkst. reklaminių klipų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų