Už projektą balsavo 93, susilaikė 2, prieš nebalsavo nei vienas Seimo narys.
Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas tikino, kad įstatymų projektų pagrindiniai tikslai yra užtikrinti Lietuvos Respublikos nacionalinės teisės atitiktį 2020 m. liepos 15 d. Europos Parlamento Tarybos priimtoms reglamento direktyvų, vadinamojo Mobilumo paketo, nuostatoms.
„Įstatymo projektų esmė, kad, atsiradus naujoms nuostatoms, susijusioms su profesine vežimo kelių transportu veikla, atsirado poreikis tikslinti tam tikras įstatymų nuostatas dėl kelių transporto priemonių vežėjų, vykdančių krovinių ir keleivių vežimo už atlygį, reglamentavimo“, – antradienį Seime pristatydamas projektą, teigė J. Skačkauskas.
Pritarus siūlomiems pakeitimams, numatyta nustatyti užsienio šalių vežėjų vairuotojų komandiravimo į Lietuvą reikalavimus ir kitas nuostatas.
Taip pat siūloma įteisinti naują licencijos rūšį vežti krovinius tarptautiniais maršrutais vilkikams, kurių masė siekia 2,5–3,5 tonos.
Administracinių nusižengimų kodekse turėtų būti nustatyta atsakomybė įmonių vadovams, jei jie nesilaikys reikalavimo vairuotojams grįžti į registracijos šalį ar į jo gyvenamąją vietą ar reikalavimo per nustatytą laiką grąžinti vilkiką į vežėjo registracijos vietą, o vairuotojams – jei jie nesilaikys reikalavimų dėl kassavaitinio poilsio laiko.
Priėmus siūlomus projektus, būtų įtvirtinama, kad vežėjas gali turėti iki penkių vairuotojų kiekvienam vilkikui, – toks rodiklis apskaičiuotas, įvertinus, kad iki 2020 metų liepą įsigaliojusių nuostatų dėl vilkikų vairuotojų periodinio grąžinimo į jų registracijos ar gyvenamą vietą vežėjams statistiškai reikėjo apie 1,5 vairuotojo etato vienam vilkikui.
Naujausi komentarai