Pereiti į pagrindinį turinį

Seime skinasi kelią kelių infrastruktūros kaštų bei naudos analizės įteisinimas

Seimo komitetai baigė svarstymus, ar griežtinti automobilių kelių infrastruktūros statybas. Galutinį sprendimą dėl Kelių įstatymo pataisų priims Seimas.

Seime skinasi kelią kelių infrastruktūros kaštų bei naudos analizės įteisinimas
Seime skinasi kelią kelių infrastruktūros kaštų bei naudos analizės įteisinimas / Ž. Gedvilos / BNS nuotr.

Statant arba rekonstruojant tiltus, viadukus, tunelius, estakadas ar kitus kelių statinius, daugiau negu 1 mln. eurų vertės darbams nuo šių metų birželio siūloma reikalauti kaštų ir naudos analizės. Dabar toks reikalavimas galioja tik tiesiant valstybinės reikšmės kelius.

Ekonomikos komitetas praėjusią savaitę pritarė konservatoriaus Andriaus Kupčinsko siūlymui, įteisinančiam privalomą kaštų ir naudos analizę. Pasak jo, naujas reikalavimas neprailgins viešųjų pirkimų procedūrų.

A. Kupčinsko teigimu, nesant tokios analizės darbai labai pabrangsta ir valstybė investuoja per daug lėšų. Kaip pavyzdį jis minėjo požeminį pravažiavimą prie Strošiūnų, magistralėje Vilnius-Kaunas, netoli Elektrėnų.

Teisėsaugai yra perduotos Susisiekimo ministerijos auditorių išvados, pagal kurias 2017 metais suplanuota nedidelė požeminė perėja ir pravažiavimas prie Strošiūnų dėl galimai nepagrįstų sprendimų per porą metų išaugo į didelį objektą.

Nustatyta, kad buvo pasirašyta net 19 papildomų susitarimų, padaryti 34 pakeitimai dėl papildomų darbų. Juos atliekant teko keisti techninio projekto sprendinius.

Generalinė prokuratūra BNS nurodė, kad atliekamas ikiteisminis tyrimas, kurį kontroliuoja Europos deleguotasis prokuroras.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų