Pirmoji giliavandenė krantinė
Jungtinės veiklos partneriai Vilniaus bendrovės „Tilsta“ ir „Fegda“ už 22,5 mln. eurų rekonstruos „Klaipėdos naftos“ naudojamą 1-ąją krantinę. Svarbiausia, kad prie jos bus pagilinta beveik iki 17 m, tiksliau, iki 16,9 m.
Po šio gilinimo tai bus pati giliausia vieta Klaipėdos uoste. Iki 17 m šiaurinėje dalyje pagilinus uosto laivybos kanalą, 1-oji krantinė taps pirmąja, kuri galės priimti pačius didžiausius į Baltijos jūrą galinčius įplaukti tanklaivius.
Tai iš esmės pakeis dabartinį Klaipėdos uostą, kurį jau bus galima vadinti giliavandeniu.
Priims tris laivus
1-osios krantinės pertvarkymas atvers didesnes „Klaipėdos naftos“ bendrovės galimybes. Ji iki šiol prie savo krantinių galėjo švartuoti du tanklaivius, o po rekonstrukcijos galės priimti tris. Prie „Klaipėdos naftos“ krantinių vienu metu galės stovėti du tanklaiviai po 275 m ir vienas 150 m ilgio.
Prie 1-osios krantinės iš esmės prijungiama daug metų aptarinėta vadinamoji „nulinė“ krantinė. Tam numatyta demontuoti 78 m šiaurinio bangolaužio dalies. Nuo pat bangolaužio prasidės reikiamas 16,9 metro gylis.
Kai bus rekonstruoti uosto bangolaužiai ir pasukta laivų įplaukimo linija, prie naujos krantinės dalies galėtų stovėti ir ilgesnis nei 150 m tanklaivis. Kol ji nepasukta, išliktų pavojus, kad įplaukiantys laivai galėtų kliudyti arčiau šiaurinio molo prišvartuotą „Klaipėdos naftos“ laivą.
Atsiras naujų aikštelių
Vykdant 1-osios krantinės rekonstrukciją vietoje buvusių palų atsiras ištisinė krantinė su 30 metrų pločio kranto juosta.
Čia numatyta įrengti naftos produktų ir dujų perkrovimo technologines aikšteles, o ateityje ir negabaritinių krovinių aikštelę, kranus.
Pertvarkant krantines „Klaipėdos nafta“ į suprastruktūros tvarkymą yra numačiusi investuoti 1,7 mln. eurų.
Po 1-osios krantinės rekonstrukcijos vyks antrosios krantinės pertvarkymas. Rekonstrukcija atliekama keliais etapais, kad nebūtų trikdoma „Klaipėdos naftos“ krova.
Naujausi komentarai