Susivilioję tokiu pasiūlymu pirkėjai būdavo apgaunami – pinigus pervesdavo, tačiau minėtų prekių taip niekada ir nesulaukdavo.
E-parduotuvių savininkai sako, kad šio skandalo padariniai jiems jaučiami, kadangi smuko pardavimai, matomas mažesnis vartotojų susidomėjimas e-parduotuvėse parduodama produkcija apskritai.
„Tokie dalykai tikrai neprideda pasitikėjimo. Sulaukiame daug daugiau skambučių su klausimu, kiek metų veikiame, per kiek laiko pristatome prekes ir pan. Tad tikrai jaučiame, kad žmonės mažiau pasitiki e-prekyba. Tačiau suprantame, kad toks jų atsargumas yra pagrįstas“, – sakė elektroninę parduotuvę turintis Saulius Bučius.
Peržvelgti parduotuvių istoriją
Pašnekovas teigia, kad įsitikinti, ar e-parduotuvė solidi, užtenka peržvelgti jų istoriją, socialinių tinklų profilius.
Siūloma atkreipti dėmesį į kelis dalykus – elektroninės parduotuvės profilius socialiniuose tinkluose ir jos žinomumą. Jei profilis socialiniame tinkle turi pakankamai gerbėjų, informacija nuolatos atnaujinama, turi istoriją, tai tikrai rodo, kad parduotuvė patikima. Tačiau jei matoma, kad viskas sukurta tik vakar, reiktų daugiau pasidomėti tokios parduotuvės patikimumu.
Atsiskaityti gavus prekę
Sukčiai siekia, kad klientas pervestų pinigus ir tuomet dingsta. Tačiau dalis parduotuvių suteikia galimybę atsiskaityti tik tuomet, kai prekė pristatoma. Tokiu būdu tarp kliento ir pardavėjo atsiranda pasitikėjimas.
Be to, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba renka informaciją apie vartotojų teisių pažeidimus ir skelbia oficialų sąrašą, kuriame pirkėjai gali pasitikrinti, ar elektroninė parduotuvė neturi skundų dėl blogo aptarnavimo, nekokybiškų prekių ar vėluojančio pristatymo.
Jei internetinėje parduotuvėje apsiperkama pirmą kartą, šiame sąraše visuomet galima patikrinti, kaip parduotuvę vertina kiti šalies gyventojai. Visų tikrų lietuviškų elektroninių parduotuvių duomenis taip pat galima lengvai patikrinti Juridinių asmenų registre.
Naujausi komentarai