Pereiti į pagrindinį turinį

Už "Omnitel" konsultantės klaidą susimokėti teko klientei

2010-12-01 06:09
Patirtis: mobiliojo ryšio bendrovių klientai turėtų būti budrūs ir nepriimti kiekvieno konsultantų žodžio už gryną pinigą.
Patirtis: mobiliojo ryšio bendrovių klientai turėtų būti budrūs ir nepriimti kiekvieno konsultantų žodžio už gryną pinigą. / Gedimino Bartuškos nuotr.

Ilgametė vienos telekomunikacijų bendrovės klientė buvo pamaloninta nuolaida skambučiams į užsienį. Tik dėl klientės nepatiklumo paaiškėjo, kad "pigesni" skambučiai iš tiesų kainuoja gerokai daugiau nei pažadėta.

Konsultantė nudžiugino

"Omnitel" klientė Viktorija (redakcijai vardas ir pavardė yra žinomi) praėjusią savaitę praradusi telefoną nuskubėjo į bendrovės saloną prašyti, kad jai būtų suteiktas toks pats telefono numeris, kokį ji turėjo. Nuvykus į vietą, konsultantė pranešė, kad moteriai už lojalumą priklauso sidabrinė "Omnitel" nuolaidų kortelė.

"Paklausiau, ar dėl to galiu tikėtis kokių nors nuolaidų. Ir pasakiau, kad gana dažnai skambinu giminaičiams į Australiją, tad geriausia dovana būtų mažesni tarifai skambučiams į šią šalį. Mergina maloniai paaiškino, kad yra specialus numeris – 1010, kurį suvedus prieš šalies kodą ir telefono numerį galima skambinti pigiau – po 99 centus už minutę. Nudžiugau, mat dabar moku apie 2,7 lito už minutę. Konsultantė užrašė man tą numerį ant lapelio, pasiėmiau naują telefoną ir besišypsodama dėl tokio gero pasiūlymo išėjau", – pasakojo dienraščiui skaitytoja.

Negera nuojauta

Tačiau kitą dieną, vos baigusi pokalbį su giminaičiu iš tolimos šalies, moteris nusprendė patikrinti, ar "Omnitel" salone gautas pasiūlymas nėra apgaulė. "Kažkas širdyje kirbėjo, nes jau anksčiau esu girdėjusi apie šį numerį", – sakė Viktorija.

Ji paskambino į mobiliojo ryšio operatoriaus klientų aptarnavimo centrą numeriu 1533 ir paklausė, kiek jai kainavo pastarasis skambutis. "Kalbėjote beveik 8 minutes, skambutis jums kainavo apie 33 litus", – moterį nustebino skambučių centro darbuotojas. Paaiškėjo, kad minutė pokalbio, naudojant numerį 1010, kainuoja daugiau nei 3 litus. Konsultantui papasakojusi apie gautą pasiūlymą, moteris išgirdo, kad ji toli gražu ne pirmas asmuo, susiduriantis su šia problema. Esą atskleisti šio numerio "Omnitel" darbuotojai apskritai neturi teisės, nes jis nėra skirtas viešai naudoti. Konsultantas atsiprašė, bet patirtų nuostolių kompensuoti nesutiko.

Nepatyrę darbuotojai

Bendrovės "Omnitel" ryšių su visuomene grupės vadovė Daiva Selickaitė dienraščiui paaiškino, kad minėtas numeris visai neslaptas.

"Kodo 1010 tikrai nereikia vengti. Tai yra vienas mūsų pasiūlymų verslui "Tarptautiniai pokalbiai 1010" Skambučio kainos, renkant numerį su kodu 1010, prasideda nuo 0,84 lito už minutę (be PVM) ir priklauso nuo to, į kurį žemyną skambinama. Deja, salono konsultantė, norėdama geranoriškai padėti klientei, greičiausiai tiesiog nepatikrino, kokia yra minutės kaina, skambinant būtent į Australiją. Todėl ir išėjo toks nesusipratimas. O pokalbį su klientų aptarnavimo centro darbuotoju galėčiau paaiškinti nebent darbuotojo nepatyrimu. Bet kokiu atveju su kliente dar kartą susisiekėme, atsiprašėme ir viską išsiaiškinome", – teigė D.Selickaitė.

Ji taip pat pažadėjo, kad už skambutį į Australiją klientė nemokės brangiau nei jai buvo pasakyta salone.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų