Verslo strategas D.Goldsmithas: versle turi pulti, kad laimėtum Pereiti į pagrindinį turinį

Verslo strategas D.Goldsmithas: versle turi pulti, kad laimėtum

2009-06-29 14:14
Verslo strategas D.Goldsmithas: versle turi pulti, kad laimėtum
Verslo strategas D.Goldsmithas: versle turi pulti, kad laimėtum / Redo Vilimo (BFL) nuotr.

Pirmadienį patarimų portale „Eguru.lt“ startuoja filmuotų siužetų ciklas, kuriuose vienas garsiausių verslo strategų pasaulyje Davidas Goldsmithas kalbės šiandienos verslui itin aktualiomis temomis bei patars, kokių priemonių turėtų imtis kompanijos, kad sudėtingomis ekonomikos sąlygomis ne tik išliktų, bet ir augtų.

Pasak vienos iš „Eguru.lt“ portalo įkūrėjų Giedrės Stabingytės, trumpuose video D.Goldsmithas papasakos ir patars, kaip kompanija turėtų elgtis ekonominio nuosmukio metu, ar turėtų keisti savo strategiją ir kokiais būdais tai reiktų daryti.

„Dauguma įmonių ekonominio nuosmukio metu susitelkia į save ir suvokia sukūrusios daugybę produktų, paslaugų, priemonių, darbo vietų, kurios iš tikrųjų nebėra vertingos ir naudingos pelno ar kompetencijos požiūriu. Nereikia viso to nurėžti, kad užimtumėte geresnę gynybinę poziciją - reikia užimti puolamają. Svarbiausia versle būti puolančiam, nes gindamiesi versle pergalės nepasieksite“, - teigia britų dienraščio „The Financial Times“ pripažintas vienu įtakingiausių bei sėkmingiausių verslininkų pasaulyje Davidas Goldsmithas.

Anot D.Goldsmitho, prieš keičiant veiklos strategiją, svarbu numatyti, koks vyraus naujas suvokimas bei kaip naujoji strategija turėtų atrodyti dabartinių ekonominių ir kultūrinių pokyčių kontekste.

„Jei ketinate keisti savo verslo strategiją įvertinkite lėšas, kompetenciją, savo gebėjimą pateikti produktą ir užduokite sau klausimą, ar tai ką ketinu daryti bus naudinga ir derės ateities kontekste. Strategija reikalauja nuolatinio mąstymo ir jei nematote perspektyvų ateityje, greičiausiai tai nėra puiki strategija“, - sako D.Goldsmithas.

„Eguru.lt“ portalo atstovės G.Stabingytės teigimu, Davidas Goldsmithas, būdamas vienas žymiausių ir sėkmingiausių verslo strategų pasaulyje, dalina tik tuos patarimus, kurie patikrinti jo paties ir jo konsultuojamų kompanijų veiklos praktikoje, todėl jais vertėtų pasinaudoti ir Lietuvos verslo atstovams.

Davidas Goldsmithas, „MetaMatrix Consulting Group LLC“ prezidentas, per pastaruosius 24 metus įkūrė bei tapo 9 gamybos bei reklamos įmonių bendrasavininku ir garsėja, kaip pramonės, finansų bei bankininkystės, prekybos, moderniųjų technologijų, turizmo ir daugelio kitų verslo sričių specialistas. D.Goldsmithas konsultuoja tokias kompanijas, kaip „Harley Davidson“, „The Hartford Insurance Company“, „American Management Association“, „National Federation of Independent Businesses“, „Blue Cross Blue Shield“, „Johnson & Johnson“, „DialAmerica Marketing“, „Business Journal“ ir kt.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra