Lietuvos verslo konfederacija (LVK), Interneto žiniasklaidos asociacija (IŽA), Lietuvos radijo ir televizijos asociacija (LRTA), taip pat dvi didžiausios šalies žiniasklaidos grupės bei daugiau nei 30 žiniasklaidos priemonių teigia, kad lošimų rinkos problemas reikia spręsti kompleksiškai, be to, pataisų dar neįvertino Seimo teisininkai.
„Seime yra registruota nemažai iniciatyvų, kuriomis siekiama griežtinti azartinių žaidimų rinkos reguliavimą ir pasiūlytos alternatyvos dėl naujo reklamos modelio, kurių dar nespėjo įvertinti Seimo teisininkai, o tai yra svarbu, kadangi azartinių lošimų rinkos problemas būtina spręsti kompleksiškai, peržiūrint visą sistemą, o ne priimant pavienius sprendimus“, – rašoma pranešime.
Verslo ir žiniasklaidos atstovai Seimo narių prašo kreiptis į Vyriausybę, kad ši ne tik įvertintų pateiktus projektus, bet ir jų poveikį kitiems sektoriams, pavyzdžiui, žiniasklaidai.
LVK, IŽA ir LRTA pritaria, jog būtų peržiūrėta lošimų sistema apsaugant žmones nuo priklausomybių, tačiau norėtų, jog būtų atlikta išsami pasiūlymų analizė, jų poveikio vertinimas, išklausyti ekspertų bei suinteresuotų sektorių siūlymai.
Anot verslo ir žiniasklaidos organizacijų, lošimų reklama atskirose visuomenės informavimo priemonėse sudaro 5–25 proc. jų metinių pajamų.
„Toks (reklamos – BNS) draudimas labiausiai paveiktų nepriklausomą ir savarankišką šalies žiniasklaidą – televizijas, naujienų portalus, radijo stotis, spaudą. Be to, mažiau pelningos žiniasklaidos priemonės susidurtų su dideliais finansiniais sunkumais“, – teigiama pranešime.
Naujausi komentarai