Vienos didžiausių Lietuvos krovinių gabenimo bei ekspedijavimo bendrovių „Transimeksa“ vadovas sako, kad lietuviškų krovinių vežimo į Rusiją ribojimo pasekmės matysis po poros savaičių. Darius Vyšniauskas ragina nekelti panikos, nes panašūs ribojimai iš Rusijos yra dažni.
Padėties nedramatizuoti ragina ir Klaipėdos krovinių gabenimo bendrovės „Vitransa“ vadovas.
„Mūsų versle prognozuoti yra nedėkingas reikalas, manau, kad pamatysime per kelias savaites. Gal čia tokios panikos neverta kelti“, - BNS sakė „Transimeksos“ vadovas
Jo teigimu, apribojimai įmonei kol kas daro nedidelę įtaką, tačiau ji yra tam pasiruošusi, nes Rusija yra nenuspėjama.
„Rusiją mes visą laiką vertiname kaip atskirą šalį. Jeigu dirbi ten, reikia būti pasiruošus kitus sprendimus. Pastaruosius 15 metų buvo vienokie ar kitokie ribojimai. Tie atsarginiai planai ne visada suveikia ir juos taikyti kainuoja, bet verslo jie nestabdo“, - kalbėjo D.Vyšniauskas.
„Vitransos“ direktorius Vidas Augaitis mano, kad po poros savaičių ribojimai turėtų būti atšaukti, o per šį laiką tik nedidelė dalis klientų gali atsisakyti jų paslaugų. Be to, V.Augaitis sako, kad dirbant su Rusijos rinka, panašios situacijos gali susiklostyti bet kada, todėl nereikėtų pulti į paniką.
„Tai, be abejo, atsilieps vežėjų verslui. Vežėjai patiria nuostolius, o užsakovai labai giliai susimąstę, ar naudotis Lietuvos vežėjų paslaugomis. (...) Aš nedramatizuoju tos situacijos (...) Nebus taip, kad niekas nesamdys Lietuvos vežėjų. Visi supranta tokią situaciją ir kai kurie užsakovai tiesiog nusprendžia palaukti, kol situacija susitvarkys“, - BNS aiškino V.Augaitis.
Rusija antradienį pranešė pradėjusi nuodugniai tikrinti lietuviškus krovinius, nes Europos Sąjungos šalys į Rusiją per Lietuvą esą gabena „embargo“ produkciją. Rusijos muitinės vadovas Andrejus Beljaninovas sakė, jog per Lietuvą gabenama krovinių su padirbtais sertifikatais.
Vilkikų ir lengvųjų automobilių iš Lietuvos įvažiavimą Rusija pradėjo riboti praėjusios savaitės pabaigoje.
Naujausi komentarai