Pereiti į pagrindinį turinį

Atsišviežinęs „Maximos“ savaitinis „Laimingų kainų“ leidinys – kai tokios mažos kainos, laimi visi

2023-11-25 09:00
DMN inf.

Didžiausias lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ savo pirkėjams neseniai pristatė atsišviežinusį kaininį leidinį, kuris skelbia, jog visi pirkėjai, kurie naudojasi jo pasiūlymais, yra laimėtojai, nes sutaupo. Nuo šiol savaitinis leidinys pirkėjams atpažįstamas kaip „Laimingų kainų“ rinkinys, o jo nauda išlieka tokia pat – ir toliau užtikrins savaitę trunkančius geriausius nuolaidų pasiūlymus, kurių ryškiausi – viršelyje, savaitgalio kategorijų nuolaidas, skirtas plačiam apsipirkimui, bei „ypač laimingos kainos“ pasiūlymus.

„Maximos“ archyvo nuotr.

„Esame žinomi pirkėjams kaip mažų kainų prekybos tinklas – ne tik siekiantis kasdien užtikrinti mažas įprastines prekių kainas, bet ir nuolat pristatantys ypatingus kaininius pasiūlymus, kurie ne vieną mėnesį iš eilės padeda pasiūlyti pirkėjams mažiausiai rinkoje kainuojantį prekių krepšelį. Bene patys aktualiausi mažų kainų pasiūlymai atsispindi ir mūsų kassavaitiniame leidinyje, užtikrinančiame akcijas kone visoms prekių grupėms. Duomenys rodo, kad vidutiniškai per savaitę leidinio pasiūlymais pasinaudoja apie 88 proc. pirkėjų, o įsigydami leidinio prekes su akcija, per savaitę vidutiniškai sutaupo arti 6 mln. Eur“, – skaičiavo Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.

„Maximos“ atstovas pažymi, kad pirkėjai jau daugelį metų seka ir aktyviai naudojasi kas savaitę atnaujinamais ir popieriniame bei elektroniniame leidinyje skelbiamais kaininiais pasiūlymais.

Pasinaudodami kaininio leidinio pasiūlymais, mūsų pirkėjai kiekvieną savaitę gali sutaupyti vis naujoms prekėms ir tokiu būdu „laimėti“ – visai kaip ir loterijoje.

 

„Pavyzdžiui, patys aktualiausi mūsų pirkėjams yra kruopščiai atrenkami savaitiniai leidinio viršelio pasiūlymai šviežio maisto produktams, vaisiams, daržovėms ir kitoms kasdien vartojamoms prekėms, tuo tarpu savaitgalio kategorijų nuolaidų nepraleidžia norintys pigiau pasirūpinti didesniu kiekiu savo mėgstamiausių prekių ar jų atsargomis ilgesniam laikui, o savaitgalio „ypač laimingas kainas“ medžioja norintys įsigyti tam tikros kategorijos prekių su ypač didele nuolaida. Leidinio pasiūlymai visuomet dėliojami atsižvelgiant į aktualumą pirkėjams – tiek sezoninį, tiek ruošiantis artėjančioms šventėms, minėtinoms dienoms ir pan.“, – vardijo M. Tilmantas.

Suprasdama kasdienį kaininio leidinio aktualumą ir naudą pirkėjams, prekybos tinklo komanda nutarė jį atšviežinti ir pažymėti nuotaikingu „Laimingų kainų“ logotipu, o kassavaitinius leidinio pasiūlymus pirkėjams pristatyti dar įsimintinesne ir smagesne forma – reklamoje pasitelkus aliuziją į loteriją, kurios veidu neatsitiktinai pasirinktas aktorius Gintaras Mikalauskas, dažnai lietuvių atpažįstamas būtent televizijos loterijų fone.

„Ir išties – pasinaudodami kaininio leidinio pasiūlymais, mūsų pirkėjai kiekvieną savaitę gali sutaupyti vis naujoms prekėms ir tokiu būdu „laimėti“ – visai kaip ir loterijoje, kur nauji laimėjimai grįžta kas savaitę, o laimingųjų vis daugiau“, – teigė Kristupas Buzys, prekybos tinklo „Maxima“ Rinkodaros departamento vadovas ir pridūrė, jog nauja forma kaininio leidinio pasiūlymai pirkėjams matomi televizijos ekrane bei kituose reklamos kanaluose.

Prekybos tinklo „Maxima“ kaininis leidinys išleidžiamas kiekvieną antradienį, jo skelbiami pasiūlymai ir nuolaidos galioja visą savaitę. Savaitiniame leidinyje taip pat skelbiami ir savaitgalio pasiūlymai, kuriais pirkėjai gali pasinaudoti nuo ketvirtadienio.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų