Pereiti į pagrindinį turinį

„Audimas“ drabužių gamybai nebenaudos gyvūnų kailio

2018-02-28 09:45
DMN inf.

Sportui ir laisvalaikiui skirtų drabužių gamintoja bendrovė „Audimas“ šiandien paskelbė, kad nuo 2018 metų rudens kolekcijos gamyboje nebenaudos gyvūnų kailio.

Scanpix nuotr.

Pasak įmonės atstovų, sprendimą lėmė siekis kurti kuo draugiškesnę aplinkai aprangą. „Gamindami drabužius, stengiamės būti inovatyvūs, kliaujamės naujomis technologijomis. Kurdami savo kolekcijas taip pat siekiame tausoti gamtos išteklius, mažinti neigiamą poveikį aplinkai. Pasirinkome dirbtinį kailį, nes išvaizda ir šiltumu jis nenusileidžia natūraliam, o poveikiu aplinkai – kur kas mažiau žalingas“, - pasakojo prekės ženklo vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė.

Jau ir iki šiol „Audimo“ parduotuvėse retai kada pasirodydavo gaminių su natūralaus kailio detalėmis, o nuo šių metų rudens tokių apskritai nebeliks – sportinių prekių ženklas nuo šiol bus pažymėtas „Fur Free Retailer“ („Prekybos be kailio“) projekto lapute. Tai logotipas, pagal kurį visame pasaulyje atpažįstami kailio nenaudojantys gamintojai ir juo neprekiaujančios parduotuvės.

„Audimas“ prisijungia prie gausas būrio mados pasaulio lyderių – per pastaruosius keletą metų kailio atsisakė „Tommy Hilfiger“, „Gucci“, „Armani“, mados namai „Yoox Net-a-Porter“, „Ralph Lauren“ ir „Hugo Boss“, dirbtinio kailio kolekcijomis garsėja ir dizainerė Stella McCartney.

Projektui „Prekyba be kailio“ atstovaujančios organizacijos „Tušti narvai“ narė Gabija Enciūtė teigė, kad tendencija atsisakyti natūralaus kailio plinta ir tarp Lietuvos dizainerių bei lietuviškų prekių ženklų. „Iš mados kūrėjų, susirūpinusių gyvūnų gerove bei kailių fermų poveikiu aplinkai, vis dažniau sulaukiame klausimo, kaip tapti programos „Prekybos be kailio“ nariais. Tai nepaprastai džiugina“, - komentavo aktyvistė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų