- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vienas esminių aspektų, kurį reikia įvertinti svarstant, kokiais kanalais efektyviai pasiekti tikslinį pirkėją, – verslo modelis. B2B (verslas verslui) įmonėms veiksmingiausi skaitmeninės rinkodaros kanalai dažnai skiriasi nuo B2C (verslas vartotojui) kanalų. Kodėl? Dėl unikalios srities auditorijos, kitokio (ir dažnai ilgesnio) pardavimo ciklo ir pirkimo sprendimų pobūdžio. B2B sandoriams paprastai reikia daugiau pastangų kuriant pasitikėjimą, kurio reikia didesnėms ar ilgalaikėms investicijoms. Štai keletas veiksmingiausių skaitmeninės rinkodaros kanalų, kuriais B2B įmonės gali komunikuoti su savo tiksline auditorija ir žengti žingsnius pardavimų link.
Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO)
Apskritai, turinio rinkodara yra labai svarbi B2B įmonėms. Ji apima vertingo, aktualaus ir nuoseklaus turinio kūrimą ir platinimą įvairiais kanalais, siekiant pritraukti ir išlaikyti aiškiai apibrėžtą auditoriją. Tai gali būti tinklaraščiai, atvejų analizės, internetiniai seminarai, padedantys edukuoti pirkėją ir pamažu keliauti pardavimų link. Veiksminga turinio rinkodara įtvirtina įmonę kaip rinkos lyderę, padeda didinti žinomumą ir potencialių klientų pasitikėjimą.
Tam, kad šis turinys, kurio didelė dalis talpinama interneto svetainėse, būtų randamas interneto platybėse, būtina pagalvoti apie interneto svetainės optimizavimą paieškos sistemoms (SEO). Dauguma B2B pirkimo procesų prasideda būtent nuo paieškos sistemų. Bene žinomiausia jų – „Google“.
Svetainės ir turinio optimizavimas pagal paieškos sistemos rekomendacijas ir atliktą SEO auditą bei tyrimus (raktažodžių, konkurentų ir pan.) gali padėti jums užimti aukštesnę vietą paieškos sistemų rezultatuose. Kaip galima įsivaizduoti, tai gana daug apimantis procesas, tad neretai ambicingi B2B verslai pasitelkia profesionalų pagalbą.
Profesionalios SEO paslaugos Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje ir kituose miestuose – teikiamos skirtingų skaitmeninės rinkodaros agentūrų komandų ir pavienių specialistų. Čia labai svarbu įvertinti projekto dydį ir jo įgyvendinimui reikalingas žinias bei specialistus (SEO specialistai, strategai, turinio kūrėjai, sklaidos specialistai ir kt.).
„LinkedIn“ – socialinis tinklas, idealus B2B verslo atstovams
„LinkedIn“ yra vienas pagrindinių socialinių tinklų B2B atstovams. Ši platforma idealiai tinka prekių ženklo žinomumui didinti, pritraukti potencialiems klientams ir didinti savo lyderystę rinkoje. Įmonės „LinkedIn“ verslo ir, labai svarbu, darbuotojų paskyrose gali dalintis aktualiu turiniu, dalyvauti diskusijose ir pan. Tai puiki vieta stiprinti įvaizdį, didinti žinomumą ir pažinčių ratą.
Mokama reklama paieškos sistemose ir soc. tinkluose
Mokama reklama – veiksmingas būdas B2B įmonėms greitai tapti matomoms paieškos rezultatų paieškos sistemoje, tiksliniuose soc. tinkluose. Tai ypač naudinga, kai per tokias platformas kaip, pavyzdžiui, „Google Ads“ ir „LinkedIn Ads“, galima orientuotis į konkrečias rinkas, įmonių dydį, lokacijas ir pan. PPC kampanijos gali būti pritaikytos taip, kad nukreiptų lankytojų srautą į konkrečius nukreipimo puslapius.
Elektroninio pašto rinkodara
Nepaisant to, kad elektroninio pašto rinkodara yra viena seniausių internetinės rinkodaros strategijų, ji išlieka labai veiksminga B2B komunikacijos atžvilgiu. Ji puikiai tinka potencialių klientų ugdymui, asmeniškai pritaikyto turinio teikimui ir išlikimui potencialių klientų ir klientų akiratyje. Tai puikus būdas dalintis informacija, ypač turint omenyje, kad B2B pardavimų procesas kur kas ilgesnis, o sprendimai labai retai priimami spontaniškai. Elektroninio pašto sąrašo segmentavimas ir turinio pritaikymas atsižvelgiant į pirkėjo kelionės etapą gali gerokai pagerinti įsitraukimo ir konversijų rodiklius.
Turite B2B verslą? Galvodami apie komunikacijos su tiksline auditorija kanalus remkitės ne spėjimais, o tiksliais duomenimis. Atminkite, kad kiekviena žinutė turi turėti aiškų tikslą, susijusį su ilgalaikės komunikacijos tikslais. Ir būtinai testuokite rezultatus skirtingose platformose.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno pramonininkų asociacija pasirašė sutartį su Lietuvos mokyklų vadovų asociacija1
Besibaigiant sezonui, gegužės 13 dienos popietę visi Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacijos (KKPDA) nariai rinkosi į metinį ataskaitinį susirinkimą, kuris vyko AB „Volfas Engelman“ Galerijoje. Asociacijos vadovybė naria...
-
Lietuvos ir Singapūro pašto įmonės sutarė bendradarbiauti
Lietuvos paštas su Singapūro paštu „SingPost“ susitarė labiau bendradarbiauti pašto bei greitojo siuntų pristatymo versle. ...
-
Dantų atkūrimas per parą – implantacijos laimėjimas, leidžiantis akimirksniu susigrąžinti šypseną3
Žodžiai „dantų implantacija“ daugeliui vis dar asocijuojasi su itin sudėtinga ir daug laiko reikalaujančia procedūra. Tačiau medicinai sparčiai tobulėjant, o pasaulyje atsirandant vis inovatyvesniems metodams, šiandien pacientai &sc...
-
„Ryanair“ atidarė antrą orlaivių priežiūros angarą Kauno oro uoste – investavo 20 mln. eurų2
Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ Kauno oro uoste antradienį oficialiai atidarė antrąjį orlaivių remonto ir techninės priežiūros pastatą su dviem angarais, į kurį investavo 20 mln. eurų. ...
-
Žiniasklaida: Maskvoje vykusioje parodoje tarp dalyvių – Lietuvos įmonė „Tersis“5
Kovo pabaigoje Maskvoje vykusioje kasmetinėje logistikos parodoje tarp jos dalyvių pasirodė ir Vilniuje įregistruota pervežimų įmonė „Tersis“, rašo portalas „Delfi“. ...
-
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras ketina atleisti 39 laboratorijos darbuotojus3
Kėdainių rajone, Dotnuvoje, įsikūręs Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras, ketina atleisti 39, arba 8 proc. savo darbuotojų, tačiau įstaigos planus gali pristabdyti politikai. ...
-
Pirmasis pasaulyje autonominis keltas jungiasi prie „Tele2“ 5G ryšio: plukdo be kapitono ir įgulos
Daugeliui jau teko girdėti apie bepiločius automobilius, kurie vairuoja patys, tačiau ar esate girdėję apie keltą be kapitono? Vienintelis toks elektrinis autonominis keltas pasaulyje Švedijos sostinėje veikia jau metus. Tam, kad galėtų skland...
-
Statybų sektoriaus sėkmės variklis – vidinė įmonės kultūra
Šiuolaikinės įmonės kelia sau vis daugiau reikalavimų: vienas jų – vidinė kultūra. Vadovai suprato, kad bendrovės siekiamybė – ne tik pelnas, bet ir investicija į žmones – būtent jie pelną ir generuoja. Į vidinės ku...
-
Teismas: „TETE-A-TETE“ nepažeidė įstatymo leisdama asmenims žaisti nuotoliniu būdu iš užsienio
Praėjusią savaitę Regionų administracinis teismas konstatavo, kad Lošimų priežiūros tarnyba (LPT) nepagrįstai pripažino azartinius lošimus organizuojančią bendrovę „TETE-A-TETE“ kazino“ pažeidus įstatymo nuostatas,...
-
NT vystytojai: ar langų kryptys vis dar lemia būsto pasirinkimą – pirkėjų įpročiai gali nustebinti
Teigiama natūralios saulės šviesos įtaka žmogaus organizmui – nenuginčijama: gerina nuotaiką, fizinę ir emocinę sveikatą, didina darbingumą, mažina nuovargį bei daugelio ligų tikimybę. Norėdami saulės šviesos turėti daugiau...