„Viči“ ženklą grupė pardavė kartu su verslu Rusijoje ir kitose Rytų šalyse, jis sudarė reikšmingą dalį pardavimo kainos.
„Liks („Viči“ prekės ženklas Baltijos šalyse – BNS), be abejo. Mes kalbėjome apie transformaciją, o prekės ženklas „Viči“ nekeistas jau virš 20 metų (...). Rusijoje jis liks toks, koks yra, o čia šiuo metu dirbame ties jo jau tokiu nauju visiškai facelift'u“, – teigė D. Matijošaitis.
Jo teigimu, pardavus verslą Rytuose, jo pirkėjas Rusijoje su „Viči“ ženklu negalės plėstis toliau nei rusakalbės rinkos.
Tačiau D. Matijošaitis tikino kad ženklas nenukentėjo taip, kaip kai kuriems gali atrodyti.
„Dabar turėsime progą tą „Viči“ pastiprinti aktyviau, šiek tiek pakeisti jo veidą, tiek paraleliai dar ir naujų ženklų
Vieną jau naują esame susikūrę, kur dar niekam nerodome“, – sakė D. Matijošaitis.
Rusijoje jis liks toks, koks yra, o čia šiuo metu dirbame ties jo jau tokiu nauju visiškai facelift'u.
Koks bus naujas prekės ženklas, kada jis pasirodys rinkoje, vienas grupės vadovų neatskleidė. Paklaustas apie investicijas į jį D. Matijošaitis teigė, kad „į skaičius dar neiname, mes investicijas marketingines žiūrime pagal šalį konkrečiai“.
D. Matijošaitis interviu BNS balandį yra sakęs, kad grupė planuoja „Viči“ ženklo transformaciją Baltijos šalyse, kad jis nebeturėtų sąsajų su tuo, kuris lieka Rytuose.
– Galvoju, kad suprantu daugiau (apie visuomenės požiūrį į „Vičiūnų grupę“ – BNS), nei kažkokia dalis visuomenės bando garsiai rėkti. Mūsų kompanija, kad ir kiek atsiėmėme tų rykščių per šituos du metus Lietuvoje, (...) vadovaujasi sveiku protu ir sveikas protas rodo, kad nieko čia tokio baisaus, kad senasis „Viči“ liks tenai, o čia pasikeis“, – interviu BNS tuomet sakė D. Matijošaitis.
„Vičiūnų grupė“ balandį Rusijos bendrovei „Ocean Group“ pardavė Rusijos Kaliningrado srityje veikiantį krabų lazdelių fabriką ir dar 7-iose valstybėse veikiančias logistikos bei prekybos įmones – iš viso 15 įmonių.
Naujausi komentarai