Pasak bendrovės produkto plėtros vadovo Domo Grinkevičiaus, ši paroda tai dar vieni vartai į gamybos plėtrą ir naujas partnerystes.
„Gaminame ir kitiems prekių ženklams, todėl naujų kontaktų, rinkų paieška mums labai svarbi, o ši paroda atveria unikalias galimybes, tokiai veiklai plėtoti ateityje ir per visą pasaulį“, – teigė D. Grinkevičius.
Amsterdame vykusi PLMA paroda organizuojama jau daugiau nei 35 metus, nors ji – kasmetinė, tačiau pastaraisiais metais dėl pandemijos organizatoriai buvo priversti ją stabdyti. Parodoje yra pristatomi švieži ir šaldyti maisto produktai, sausi bakalėjos produktai ir gėrimai, taip pat ne maisto kategorijos gaminiai, įskaitant kosmetiką, sveikatą ir grožį, buitį ir virtuvę, automobilių priežiūrą, sodą, namų apyvokos reikmenis.
Domas Grinkevičius / Asm. archyvo nuotr.
„Stiprūs prekės ženklai ieško verslo plėtros galimybių, tad ši paroda lyg savotiška birža, kurioje vyksta pirmieji mažmenininkų ir gamybininkų kontaktai, vėliau išaugantys į abipusę partnerystę“, – sako D. Grinkevičius.
Ši paroda lyg savotiška birža, kurioje vyksta pirmieji mažmenininkų ir gamybininkų kontaktai, vėliau išaugantys į abipusę partnerystę.
Pasak jo, PLMA suburia visą eilę mažmenininkų ir gamintojų iš viso pasaulio bei padeda jiems atrasti vieniems kitus. Savo prekinius ženklus išvystę prekybininkai čia ieško gamintojų, kurie paruoštų jiems reikalingus produktus, o vėliau jie būtų parduodami ne su gamintojo, tačiau su prekybininko etikete – prekiniu ženklu.
„Šis verslo modelis tampa vis populiaresnis, o tokių pavyzdžių yra kiekvienoje šalyje, net ir mūsų didieji prekybos tinklai turi tik savo prekinius ženklus“, – kalbėjo D. Grinkevičius.
Anot jo, nors pastarieji metai buvo išskirtinai sudėtingi, tačiau naujų produktų, kontaktų ir idėjų poreikis išliko didelis, tad prognozuojama, kad ateityje privačių prekių ženklų ėjimas į naujas rinkas ar net verslo segmentus tik augs.
Šiemetinėje parodoje dalyvavo beveik visos pasaulio šalys, išskyrus Rusiją, Kiniją ir kelias kitas:
„Vien dalyvių buvo apie 2 tūkstančiai, jau nekalbant apie tuos, kurie į parodą atėjo rasti kontaktų su gamintojais“, – sakė jis.
Įmonės nuotr.
„Daumantai LT“ plėtros vadovo D. Grinkevičius teigimu, kėdainiečių pranašumas prieš kitus dalyvius šiemetinėje parodoje buvo tai, kad įmonė gamina sertifikuotus ekologiškus pagardus ir yra itin lanksti.
„Ilgus metus kūrėme tai, kuo galėtume didžiuotis visame pasaulyje. Tapome vieninteliais sertifikuotais Baltijos šalyse, gaminančiais ekologiškus padažus, kuriame tik sveikesnius gaminius – be pridėtinio cukraus, be druskos, su pridėtiniais mineralais ir tai buvo ir yra mūsų pranašumas prieš kitus rinkos dalyvius, lėmęs ir naujus kontaktus bei partnerystes Amsterdame“, – sako jis.
„Daumantai LT“ yra pajėgūs gaminti ir mažesnius kiekius produkcijos, privatiems ženklams, o taip gali sukurti pagardų skonius pagal užsakovo pageidavimus ar specialius poreikius.
D. Grinkevičiaus teigimu, šios bendrovės galimybės itin vilioja užsienio kompanijas, kurios dėl savo veiklos specifikos yra linkusios įgyti ne tokius didelius kiekius produkcijos kaip prekybos tinklai.
„Pasaulis didelis, o skoniai jame – patys įvairiausi. Prisitaikyti prie kiekvienos šalies rinkos, būti lankstiems – tai vienos iš pagrindinių mūsų veiklos krypčių“, – sakė D. Grinkevičius.
„Daumantai LT“ eksportuoja virš 100 produktų, kurie iškeliauja į daugiau 20 pasaulio šalių.
Naujausi komentarai