Pereiti į pagrindinį turinį

Degalinėje "Circle K" – karas dėl cento

2017-09-07 02:00

Vairuotojui Karoliui vizitas į vieną uostamiesčio degalinę virto skandalu. Klientas degalinės operatorių buvo sutiktas itin nemaloniai, kai atsisakė mokėti vieną centą, kuris mįslingai atsirado kasos čekyje, nors degalų kolonėlės monitorius rodė visai kitą mokėjimo sumą.

Nuostaba: klaipėdietis Karolis nustebo degalinės čekyje išvydęs vienu centu didesnę sumą, nei rodė degalinės kolonėlė. Nuostaba: klaipėdietis Karolis nustebo degalinės čekyje išvydęs vienu centu didesnę sumą, nei rodė degalinės kolonėlė.

Turėjo mokėti lygiai 10 eurų

Klaipėdietis Karolis pasakojo, kad rugsėjo 2-ąją jis, greitkeliu sugrįžęs į gimtąjį miestą, užsuko į artimiausią degalinę papildyti automobilio baką degalais.

"Patogiausia degalinė – Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje esanti "Circle K". Šiaip buvusiu "Statoil" degalinių tinklu naudodavomės retai, kadangi mūsų šeimai patogesnis pagal susisiekimą ir degalų kainą yra kitas degalinių tinklas. Bet kadangi tą dieną nutarėme pilti nedidelį kiekį, užsukome į minėtą degalinę", – kalbėjo vaikinas.

Vairuotojas į automobilio baką įpylė degalų už 10 eurų. Tačiau nustebo išvydęs visai kitą sumą jam pateiktame čekyje.

"Nuėjau susimokėti, bet kai ant prekystalio padėjau vieną 10 eurų vertės kupiūrą, o pardavėja iš manęs paprašė dar 1 cento, labai nustebau. Juk degalinės kolonėlės skaitiklio ekranas rodė lygiai 10 eurų sumą. Tada pardavėjos pasiteiravau, kodėl lauke rodo vieną kainą, o kompiuteris – kitą? Jos atsakymas buvo labai paprastas – "taip negali būti", – prisiminė vairuotojas.

Įžeidė reakcija

Pasak kliento, degalinės darbuotoja dar kartą pareikalavo susimokėti 1 centą, kuris mįslingai atsirado čekyje.

"Žinoma, aš nesutikau ir tada pasiūliau jai nueiti kartu su manimi pasižiūrėti, kokią sumą rodo lauke esančios kolonėlės skaitiklis. Pardavėja dar kartą arogantiškai pareiškė niekur neisianti ir vėl paprašė sumokėti 1 centą. Aš vėl atsisakiau ir paaiškinau, kad neketinu mokėti 1 cento už degalinės netikslumus. Ir išvis aš jaučiuosi apgaudinėjamas, tad mokėsiu tik tiek, kiek rodo lauke esantis skaitiklis, tai yra lygiai 10 eurų", – apie konfliktą kalbėjo vairuotojas.

Vyras tikino, kad neketina tylėti apie nemalonų incidentą.

Mane pribloškė darbuotojų arogancija, įžūlumas ir klaidos nepripažinimas.

"Todėl noriu pasakyti, kad po šio įvykio nutariau nenutylėti, nes juk ne tas vienas centas yra problema ir tikrai aš galiu jį sumokėti. Bet mane pribloškė darbuotojų arogancija, įžūlumas ir klaidos nepripažinimas. Būtų geriau, jei jie būtų pripažinę klaidą ir atsiprašę, o ne akis plėšę. Juk nesunku suskaičiuoti, kiek ta degalinė per parą, per savaitę, per mėnesį ir galiausiai per metus išpilsto degalų, ir bus aišku, kiek gali uždirbti iš paprastų žmonių", – piktinosi klientas.

Karolis garsiai svarstė, ar tokia skaičiavimo metodika taikoma visose šio tinklo degalinėse?

Supainiojo čekius

Įmonės "Circle K Lietuva" atstovai dienraštį informavo, kad ginčas dėl vieno cento su klientu kilo dėl apmaudžios klaidos.

Paaiškėjo, kad tuo pat metu degalinėje sąskaitas apmokėjo du skirtingi klientai, o jų aptarnavimo laikas skyrėsi vos keliomis sekundėmis.

"Šeštadienį, rugsėjo 2 d., pavakare "Circle K" Klaipėdos žiedo degalinėje gretimose kolonėlėse dyzelino už beveik identišką sumą įsipylė du klientai. Vieno kliento sąskaita už degalus sudarė lygiai 10 eurų, antrojo – 10 eurų 1 centas.  Kasos kvitų kopijos rodo, kad klientai ir atsiskaitė tuo pat metu – faktiškai tą pačią sekundę kasos aparatuose jiems buvo "išmušta" po čekį. Vieno kvito apmokėjimo laikas yra 15 val. 36 min. 49 sek., kito – 15 val. 36 min. 51 sek.", – informavo įmonės rinkodaros ir komunikacijos vadovė Indrė Česūnienė.

Degalinės operatoriai nepastebėjo, kuris klientas ir iš kurios kolonėlės pylėsi degalus.

"Abi degalų pompos yra toje pačioje pusėje, tad gana nesunku apsirikti ne tik klientams, bet ir darbuotojams. Šiuo konkrečiu atveju nesusipratimas įvyko, čekį "išmušus" pagal kliento nurodytą apytikslę sumą, o ne tikslų kolonėlės numerį. Vienu centu mažesnė sąskaita už degalus į kasą buvo "įmušta" keliomis sekundėmis anksčiau, o pats klientas to galėjo ir nepastebėti, nes pirko ne tik degalus, bet ir maisto. Technines paslaugas teikianti įmonė šią savaitę atliko bandymus bei patikrino sistemą. Buvome patikinti, kad kolonėlėje atvaizduojamos bei į kasą perduodamos tikslios kainos, identiškos toms, kurias pildamiesi degalus mato klientai. Atsiprašome kliento už nepatogumus, patirtus susiklosčius nekasdieniškai situacijai", – reziumavo I.Česūnienė.

Įrašas sukėlė pasipiktinimą

Su pačiu klientu įmonė dar nebuvo susisiekusi.

Vakar Karolis dienraščiui teigė, kad jo asmeniškai niekas neatsiprašė.

Klaipėdietis tikino, kad nemokėjo prašomo cento ir, palikęs 10 eurų ant prekystalio, išvažiavo savais reikalais.

"Neseniai buvo kilęs kitas skandalas, plačiai nuskambėjęs viešumoje", – prisiminė klaipėdietis.

Iš tiesų, šį pavasarį kitas incidentas įvyko "Orlen" degalinėje.

Vienas klaipėdietis mobiliuoju telefonu nufilmavo, kaip degalų kolonėlės monitoriuje sukasi neva pilamų degalų skaitiklis, o iš paties pistoleto nepasirodo nė lašo.

Šis vaizdo įrašas socialiniame tinkle "Facebook" sukėlė didelę susidomėjimo bangą.

Žmonės piktinosi degalinių tinklais, dalijosi savais patyrimais, kiti gi įtarinėjo, kad klaipėdiečio paviešintoje istorijoje kažkas gali būti ne taip.

Pats trisdešimtmetis klaipėdietis tąsyk patikino, kad pirmą kartą pateko į tokią situaciją.

Vaikinas važinėja "Land Cruizer" automobiliu. Vieną vakarą atvažiavęs į Šilutės plente esančią "Orlen" degalinę, vaikinas įstatė kolonėlės pistoletą į degalų bako angą ir nuspaudė saugiklį.

"Beje, bake dar buvo likę kažkiek degalų. Prisipildžius normai, pistoleto saugiklis atšoko, išgirdau trakštelėjimą. Tačiau, ištraukus pistoletą, monitoriuje skaitiklis ir toliau sukosi. Didėjo tiek degalų norma, tiek pinigų suma", – pasakojo vaikinas.

Jis šūktelėjo bičiuliui, kuris ėmė filmuoti neįtikėtiną situaciją.

Abu vaikinai ilgokai stebėjo, kaip monitoriuje vis didėjo mokėtina suma.

Mokėjo už orą?

Vaikinas prisiminė, kad iš bako pistoletą traukė labai atsargiai, bijodamas, kad ant žemės pasipils dyzelinas.

Vairuotojas pastebėjo, kad įprastai, atšokus pistoleto saugikliui ir luktelėjus, į baką galima sutalpinti dar šiek tiek degalų.

"Galvojau, dar įpilsiu. Tačiau pistoletas buvo sausas. Bičiulis nubėgo į degalinę ir pašaukė darbuotoją. Šis tik nusijuokė ir pasakė, kad pastatyčiau pistoletą į vietą", – tikino klaipėdietis.

Per tą laiką monitoriuje įsisuko 62,97 litro riba. Degalinės darbuotojas ramiausiai nurodė klientui susimokėti visą sumą, nors pats matė, kad žmogui teks mokėti ir už orą.

"Pradėjo aiškinti, kad jau vakaras, aštuonios valandos, degalinėje nėra vadybininko. Liepė atvažiuoti kitą dieną aiškintis dėl nuostolių", – prisiminė vaikinas.

Klaipėdietis tikino, kad nėra piktas žmogus, skandalo degalinėje nekėlė, gūžtelėjęs pečiais pasuko durų link.

Fiksavo gedimą

"Orlen" degalines valdančios įmonės "Ventus-Nafta" atstovai tą kartą tikino, kad jų darbuotojai operatyviai reagavo į incidentą.

"Balandžio 3-iąją mūsų degalinėje Klaipėdoje buvo rastas degalų nuotėkis. Tai pastebėjo klientas, kai degalų pylimo metu kolonėlės skaitiklis sukosi, o degalai nebėgo. Jis informavo degalinės darbuotojus. Be jokios abejonės, į kliento pastabą buvo atsižvelgta, kompensuoti jo patirti nuostoliai", – situaciją komentavo "Orlen" degalines valdančios įmonės "Ventus-Nafta" rinkodaros specialistė Anna Dordzik-Paškevičienė.

Degalinės įrangą aptarnaujančios įmonės specialistai nustatė, jog tai lėmė prakiurusi tarpinė degalų pylimo kolonėlėje.

"Įvyko nedidelis degalų nuotėkis, užuot jie būtų sutekėję į automobilio baką. Konkreti kolonėlė buvo uždaryta patikrai bei remontui ir operatyviai sutaisyta. Specialistų teigimu, tai buvo vienkartinis incidentas. Visos mūsų degalinių tinklo kolonėlės yra reguliariai, kas mėnesį, patikrinamos", – teigė rinkodaros specialistė.

Įmonės atstovai aiškino, kad, degalinės klientui pilantis degalus, sugedo vožtuvo sandariklis.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų